Gösfilmer från FiskeFeber önskas. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gösfilmer från FiskeFeber önskas.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gösfilmer från FiskeFeber önskas.

Hej!

Jag önskar köpa Fiskefebers filmer om göstrolling och Fireballfiske.

Någon som vill sälja?

Andra förslag på hur jag kan få tag i filmerna tas tacksamt emot i PM ;-). Har provat via redaktionen på fiskefeber men ej fått svar.

Ursprungligen postat av Mikael Visa inlägg
    Hej!

Jag önskar köpa Fiskefebers filmer om göstrolling och Fireballfiske.

Någon som vill sälja?

Andra förslag på hur jag kan få tag i filmerna tas tacksamt emot i PM ;-). Har provat via redaktionen på fiskefeber men ej fått svar.
    Hej Mikael Björk; Mitt förslag är att du prenumererar på Fiske-Feber och får med deras filmer samtidigt som du får tidningen Fiske-Feber. Jag har tolv suveräna fiskefilmer som jag fått tillsammans med tidningen. Fiske-Feber blir bara bättre och bättre för varje utgåva! Fiske-Feber gör även en gammal 70+ (före detting) som jag http://www.trumman.com/fisketips/galleri_02.htm mycket svårare att slå vid en Gäddfisketävling efter varje nytt nummer av Fiske-Feber jag läser och varje film av Fiske-Feber jag memorerar!
    One day spent fishing adds another day to your life!
    Old Firehand
    www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
      Hej Mikael Björk; Mitt förslag är att du prenumererar på Fiske-Feber och får med deras filmer samtidigt som du får tidningen Fiske-Feber. Jag har tolv suveräna fiskefilmer som jag fått tillsammans med tidningen. Fiske-Feber blir bara bättre och bättre för varje utgåva! Fiske-Feber gör även en gammal 70+ (före detting) som jag http://www.trumman.com/fisketips/galleri_02.htm mycket svårare att slå vid en Gäddfisketävling efter varje nytt nummer av Fiske-Feber jag läser och varje film av Fiske-Feber jag memorerar!
      One day spent fishing adds another day to your life!
      Old Firehand
      Var precis och köpte det nummer som kom ut häromdagen. Skall börja prenumenrera nu men det hjälper ju inte med de filmer jag saknar.

Någon som vet hur man får tag i dessa?

Kommentera

Har sett dom på Tradera ibland.....

Om du inte hittat nåt om en vecka, hör av dig via PM så kan du få "VJ med Fireball" av mig (gratis).
        Kanske den andra också om jag hittar den tills dess......vet iaf att jag har Fireball-filmen någonstans....

Kommentera

Sluta snacka, ut o fiska..

Kommentera

Ursprungligen postat av Mikael Visa inlägg
            Var precis och köpte det nummer som kom ut häromdagen. Skall börja prenumenrera nu men det hjälper ju inte med de filmer jag saknar.

Någon som vet hur man får tag i dessa?
            Hej Mikael Björk; Jag tycker att du ska skriva ett brev direkt till redaktör Jörgen Larssson Fiske-Feber och berätta att du är ny prenumerant och gärna vill köpa Fiske-Febers tidigare fiskefilmer. Den som inte frågar artigt kan inte förvänta sig ett hövligt svar!
            Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inlägg
              Hej Mikael Björk; Jag tycker att du ska skriva ett brev direkt till redaktör Jörgen Larssson Fiske-Feber och berätta att du är ny prenumerant och gärna vill köpa Fiske-Febers tidigare fiskefilmer. Den som inte frågar artigt kan inte förvänta sig ett hövligt svar!
              Old Firehand
              Ja, det skulle man kanske gjort. Men jag tänkte att det gick lika bra via info@fiske-feber.se.

Tack Mcben...där fanns du ju till salu, har inte hittat just den sidan innan.

Old Firehand, en vänn till dig hörde precis av sig och erbjöd sig att skicka ett ex av Fireball-DVD:en till mig helt utan kostnad. Man blir helt förvånad ibland hur vänliga människor det finns!

När du läser detta STORT TACK!

PS: Jag har flera av filmer då jag oftast köper lösnummer, men just dessa två saknar jag, och för mig är det de mest intressanta just nu. Har kollat på Störfisket idag och är snart igenom Pikelords. Riktigt grymma filmer!

Kommentera

Jag har lite fiske-feber filmer liggandes.. Skicka PM om det är av intresse!... Så ska jag kolla imon exakt vilka filmer det är!

Ha det gott!
                Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 021 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art
                av .art