har tänkt att trimma min mulltidängare men vad kan det kosta att lämna in o få den trimmad ??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
rulltrim kostnad
Collapse
X
-
kolla uts sida ser du priserna
och har läs någon stans attt dogger i norrtälje tar 500 för å montera det
vilket jag tycker skit dyrt då jag skruvar mina egna rullar
å trimmar dom med vilja kan alla göra detta inte svårare än å göra en stor smörjnig!JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
<iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&width=292&colorscheme=light&sh ow_faces=true&stream=true&header=true& height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>
-
UT tar 650:- Fast då ingår hans slirbromspaket och montering av extra backspärr. Sen tillkommer givetvis kostnad för själva trimkittet också.Ursprungligen postat av lennieboi Visa inlägghar tänkt att trimma min mulltidängare men vad kan det kosta att lämna in o få den trimmad ??
Kommentera
-
Vänta till våren sen åker du ut till Micke på sportfiskeboden i viggbyholm bara be å få provkasta en trimmad rulle på bryggan , då märker du de .Ursprungligen postat av lennieboi Visa inläggsatan va dyrt....e det värt det?
Har du gjort rent din rulle helt från smuts bara det gör ju stor skillnad .
/Fredrik
Kommentera
-
saken e den att jag inte kastat ett kast med den ännu tänkte om jag skulle smälla i ett trimm innan våren kommer men om det e så jävla dyrt e det nog inte värt detUrsprungligen postat av jerklimpan Visa inläggVänta till våren sen åker du ut till Micke på sportfiskeboden i viggbyholm bara be å få provkasta en trimmad rulle på bryggan , då märker du de .
Har du gjort rent din rulle helt från smuts bara det gör ju stor skillnad .
/Fredrik
Kommentera
-
det kostar o ligga på toppUrsprungligen postat av lennieboi Visa inläggsaken e den att jag inte kastat ett kast med den ännu tänkte om jag skulle smälla i ett trimm innan våren kommer men om det e så jävla dyrt e det nog inte värt det
.....
Kommentera
-
vilken storlek e d på rullen???jag har trimmat nåra stycken av mina rullar o d blir ju en viss skillnad ju....ock det är ju en engångskostnad juUrsprungligen postat av lennieboi Visa inläggja jo men nu har jag lagt närmare 8 lappar på jerkfisket o inte kastat ett kast ännu det börjar bli grinigt hos regeringen här hemma hahahaha....frågan är om det är värt att smälla i ett trimm annars får det bli vid servicen nästa vinter.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 122 visningar