Det kanske sämsta fisket någonsinn... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det kanske sämsta fisket någonsinn...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det är midvinter.Alla är frusna och ovilliga, även fiskarna. Ta ett break och vänta in vårsolen.Med den kommer lusten tillbaka, även hos fiskarna.
    Riktigt dåligt fiske är en del av grejjen och det ger erfarenhet. En erfarenhet du kommer att ha nytta av framöver.
    Skitfiske!

//Stefan
    Du kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.

´til things are brighter, I´m the man in black

Kommentera

jag har definitivt varit med om sämmre fiske. som tex karpturer där man inte fått ett hugg på 2nätter, pissmyror överallt och det värsta ös regn jag någonsin varit med om, som självklart kommer sista morgonen när man ska packa ihop och gå två vändor på ca 400m genom en kohage med "vilda" kor för att komma till bilen.
      Tube for life

Kommentera

Håller med Fiskmix, var nog det jobbigste fiskpasset någonsin för min del, har aldrig varit med om att det regnat så mycket som då. Detsutom var dom där korna inte att leka med

Kommentera

ojdå ...

var ute på ismete i lördags...vart 11 fäll för mig och 6 fångade gäddor......med vikterna 1 2,5 3,6 4,46 5,48 och 9,58 kg

var även ut idag fram till 14 tiden 11 fäll idag med med 5 fångade gäddor..... med en topp runt 3 kg

Kommentera

12Kg är fint! 53 är ännu bättre!!! men 465 är nog bäst!!!!
            Gratulerar =)
            Hehe, kunde inte låta bli!

Kommentera

rilluren: hoppas att det där inte var ett av dina sämmsta fiske pass som du ville dela med dig av??
              Tube for life

Kommentera

Det hoppas jag med att det inte är för i så fall blir jag lite ledsen
                Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Hade ochså en dålig fiskedag när ja bäckmeta. Ja gick med ett metspö satt mig på en sten mitt i bäcken högg direkt en liten öring runt 50g som fick simma tillbaks. Sen small de på en grann som säkert var runt halvkilot. Hade fisken i handen sen stälde ja mig på en hal sten för att hoppa till land men så halka ja till o ramla med Mobilen Fisken Spöt o allt i vattnent. Fick stå där i 3 timmar tills farsan kom och kallt var de.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                  64 svar
                  15 092 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg .art
                  av .art