Kul med bra försäkrings historier! Har inte hunnit prata med dem själv, då det är min svärmor som har försäkringen, men jag hoppas de är schyssta.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Efterlyser stulna fiskeprylar...
Collapse
X
-
Läs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!
http://salmotruttasyd.blogspot.com/
-
kvitton behövs faktiskt inte. Det räcker med att någon går i god för att sakerna som man blev av med fanns. jag har varit ute för detta och mitt bolag Länsförsäkringar god tog detta. hade även en fiskebutik där jag köpt prylarna som gick i god för detta. Givetvis polisanmälan och underskrifter från den som går igod för vad som stals. Flinus.... Du har PM
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jari F1 Visa inläggLågt Perra!
Hur mycket vill du betala i försäkringspremier egentligen?
Kommentera
-
Trist!!
Går inte detta under hemförsäkringen, hör med det bolag du har.
Ursprungligen postat av Flinus Visa inläggNågon som har erfarenhet av att kräva ersättning från försäkringsbolag på fiskesaker. Jag har ju knappt något kvitto på alla mina drag, men värdet är ett par tusen.Fishing Poem:
"Little Trout"
I walked one day with the taste for trout, so i got in my boat and headed out, he spotted my bait and began to give chase when my hook ripped into his fishy face, then he looked at me like i was his friend, so i let him go and went out for a nice piece of steak.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Perragreven Visa inläggLåna kvitton av dina polare...
Häls /T
Kommentera
-
Lyfter denna... och kan lägga till mitt Cabelas Salmon Rod på försvunna prylarLäs rapporter och reflektioner kring havsöringsfiske längs sydkusten!
http://salmotruttasyd.blogspot.com/
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
igår, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 181 visningar
1 gilla
|