Tradera+öl - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tradera+öl

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tradera+öl

Tradera +öl är en dyr kombination! går ju fan inte att hålla sig... köpte just en cardinal bc40r+ zam z tail för 400:- (nya i förp.) kommer garanterat inte behöva dom lika mycket i morgon bitti som jag behövde dom för 10min sen! men kul e de ju iallafall!

Öl..

Ursprungligen postat av Daniel M Visa inlägg
    Tradera +öl är en dyr kombination! går ju fan inte att hålla sig... köpte just en cardinal bc40r+ zam z tail för 400:- (nya i förp.) kommer garanterat inte behöva dom lika mycket i morgon bitti som jag behövde dom för 10min sen! men kul e de ju iallafall!
    Man skulle ha alkolås på datorn...

Kommentera

Ursprungligen postat av Rullknäckarn Visa inlägg
      Man skulle ha alkolås på datorn...
      Haha ja det vore helt klart att föredra ibland!

Kommentera

Haha, ja det är fanimej livsfarligt. Själv har jag tillbringat kvällen med min tös och lite Johan Falk, äntligen sett sista också. Fan så bra filmer alltså!

När du ändå är inne på tradera och shoppar, så shoppa mitt spö me då.. hehe.
        Senast ändrad av FireRaptor; 2009-11-22, 14:59. Anledning: Alkoholpåverkad eller inte, skapa en annons om du vill sälja.
        www.TeamPikeHard.blogspot.com - Vi bloggar om predatorfiske!

Kommentera

hehe det där är ingenting! Har en kompis som var nära att buda på en apa för 50´000 kronor på ebay på fyllan =))
          Scheisse, vilken panik han hade dagen efter när han trodde han drömt men såg att han hade varit inne på sidan (:

Kommentera

Man har ju själv beställt lite beten mm från webshoppar när man kommit hem slirig ... Farligt det där.

Har en polare som vaknade upp dagen efter och såg att han hade ringt AttitudeBait på fyllan... Dock utan svar, tack och lov

Off topic.
            Läste även någon sjuk berättelse här på FS om några som hade varit ute och slirat... Tagit taxi hem och hämtat flytoveraller, taxi ut till båten.. ut och trolla .... Sen vaknade dem upp i vassen.. med en gädda på ena spöt eller något sånt .
            http://www.silverbums.com

Kommentera

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg
              Off topic.
              Läste även någon sjuk berättelse här på FS om några som hade varit ute och slirat... Tagit taxi hem och hämtat flytoveraller, taxi ut till båten.. ut och trolla .... Sen vaknade dem upp i vassen.. med en gädda på ena spöt eller något sånt .
              Hahahaha, underbart!!
              Skitfiske alla

Kommentera

Tradera är väl farligt nog som det är? jag har 49nya melj som kom ikväll....massvis med flugbindningsmaterial...när jag la bud på över 100auktioner trode jag att jag max skulle vinna 10 av dem....men jag är jätteglad endå, jag blir kanske luspank men jag får flugbindningsmaterial nästan gratis!

Kommentera

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg

Off topic.
                  -Priceless!

Kommentera

För något år sedan när jag behövde en till rulle var jag inne på e-bay och budade, en natt efter krogen... Slutade med att jag lade högsta bud på 3st rullar. Hade som tur var inte lagt några fantasipriser och fick alla tre till vettiga priser. Bytte bort en, behöll en och så gav jag den tredje till farsan i julklapp, hehe. Är som sagt var lite farligt att surfa på fyllan...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 181 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art
                    av .art