Fiskesnacks Köp och sälj sida. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnacks Köp och sälj sida.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskesnacks Köp och sälj sida.

Är det någon mer än jag som är fruktansvärt trött och less på att hela tiden bli hänvisad till Tradera när man tittar på sälj annonser? Kan man inte ha en särskild kategori till detta på Fiskesnacks köp och sälj del?
    Någon moderator som kan se om detta går att ordna eller förmedla till webbansvarig?
    Kan väll inte bara vara jag som blir irriterad på detta?!

tycker det samma

en egen kategori . t.e.x Tradera: Sälj eller något . Tycker att var & varannan annons är länkad till tradera
    I Don't Give a F*ck who your father is..... Don't walk on the water wile i'm FISHINGsigpic

Rullknäckarn Min Fiske Guru !

Kommentera

... eller så skriver man "Tradera" i rubriken på annonsen.

Kommentera

Jag brukar skriva "Tradera - 2 st spön blabla" som rubrik om jag kommer ihåg det.

Det är inte så konstigt att man sätter ut sakerna på Tradera, hyffsat mycket större exponering än enbart här på FS. Men det är ju surt för dem som tror att de skall kunna köpa skitbilliga saker hur som helst.
        Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Jag tycker också att detta kan vara trist ibland. En annan variant som jag förespråkar är att man skulle vara tvungen att skriva *tradera* framför säljestrådnamnet om man länkar till en auktion.

Det blir ju en del att göra för moderatorerna om man skulle införa en sån regel, eller ett nytt underforum så förändringen sitter nog långt inne.

Men det hade varit intressant att se hur många som uppfattar detta som ett problem. Ska hålla tråden under uppsikt.
          Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

Har inga problem med det. Fortsätt länka till tradera!

Kommentera

Helt jäkla sjukt irriterande är det! Bra inlägg.

Vem fan orkar hålla på med auktioner... Vi lever i en stressig värld där avslut måste ske snabbt. Tid är pengar, tydligen inte för vissa som orkar hålla på att vänta???

Kommentera

Det är väl bara att inse fakta, att skapa en egen kategori kommer nog inte lösa något alls förutom att man får läsa igenom 2 kategorier om man är köpsugen och pengarna bränner i plånkan.
                Skulle man förbjuda Tradera-annonserna så kommer nog säljsidan att tappa minst 80% av trafiken, dyker det inte upp något nytt intressant ofta så kommer till slut ingen att lägga upp något där.

Det blir som en ond spiral, minskar annonsmängden så minskar besökarna och då minskar annonsmängden ytterligare när säljarna märker att ingen är där och läser.

Det sista tipset från Coachen borde flera av de krackelerade IT-bolagen från millenium-skiftet ha satt sig in i. Bol.com med flera.... Mindre intressanta saker ger mindre trafik och mindre "hype" som sedan leder till ännu mindre kostnadstäckning för företaget som kanske höjer priset och då blir det ännu mindre försäljning/trafik tills bolaget får sticka huvudet i sanden.
                Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Jag tycker det är irriterande. Vore bra om säljare skrev tradera framför annonsen.
                  Ola

Kommentera

Håller med om att det är trist. Om nu exponeringen är så mkt större på Tradera, varför då skriva på FS att annonsen ligger där? Det skulle väl nästan vara onödigt då?
                    Vill jag köpa eller sälja nåt som vanligt, tittar jag på FS. Vill jag buda på auktioner kollar jag tradera. Dessa kompletterar varann, tillsammans med blocket och dyl. Tycker att de ska få göra det i framtiden oxå, utan att blandas in i varandra.
                    Mvh Micke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 238 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art