Jo nu var det så att jag och en kompis satt och quviermetade från en brygga efter abborre, höll ju såklart koll på toppen hela tiden. Då kom det nån gammal gubbe. Han drog ett par kast brevid oss nere på stranden och så plötsligt går hans rulle sönder. Vi hade redan slängt ut bottenmetena och höll koll. Han stog bara där kanske 10 minuter. Sedan såg vi inte röken av han på hela dagen. Jag hade lämnat min Okuma epix pro rulle i cykelkrorgen. Cyklen stog låst runt sex meter från bryggan så jag tänkte "äsh det är väl ingen som tar en rulle så pass nära oss" När vi skulle åka hemåt så ser jag inte någon rulle i cykelkorgen. Jag letar frustrerat omkring i min ryggsäck men inte någon rulle där inte! Då kommer jag på den där förbannade gubben som fiskade brevid oss !
Jag är 100% säker på att det inte var någon annan som var där.
Åhh.. jag blir så trött på folk som inte kan ha råd med riktiga grejer och snor andras saker ! Man tar ju liksom inte bara andras saker !
Funderade på att polisannmäla men vad hjälper det ?
Ett gott tips, lämmna aldrig saker utom synhåll, säskilt inte när det kryper runt en gubbe i vassen
Hoppas att det inte händer er !
/Lill-Emil
Jag är 100% säker på att det inte var någon annan som var där.
Åhh.. jag blir så trött på folk som inte kan ha råd med riktiga grejer och snor andras saker ! Man tar ju liksom inte bara andras saker !
Funderade på att polisannmäla men vad hjälper det ?
Ett gott tips, lämmna aldrig saker utom synhåll, säskilt inte när det kryper runt en gubbe i vassen
Hoppas att det inte händer er !
/Lill-Emil
Kommentera