Glacier Glove Windblock strl.L, Vart hittar jag dem???? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glacier Glove Windblock strl.L, Vart hittar jag dem????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Glacier Glove Windblock strl.L, Vart hittar jag dem????

Någon som vet nån butik som har kvar Glacier Glove Windblock i storlek L?
    sportfiskebutiken.se och nordisktflugfiske.se har ej kvar den storleken. Har utgått hos leverantören.
    Vill gärna också ha tips på andra "höga" handskar som den, om det nu finns några....

Ursprungligen postat av AndreasBlekinge Visa inlägg
    Någon som vet nån butik som har kvar Glacier Glove Windblock i storlek L?
    sportfiskebutiken.se och nordisktflugfiske.se har ej kvar den storleken. Har utgått hos leverantören.
    Vill gärna också ha tips på andra "höga" handskar som den, om det nu finns några....
    Är själv ute och spanar efter höga handskar till höstfiske och pimpelfisket till vintern.. Har tyvärr för lätt för att frysa om fingrarna och vill även ha tips på annat man kan göra för att klara sig bättre.. Har kikat på Basspro och cabelas efter galcier glove samt Sealskinz och blir nog en beställning snart! är även ute efter handledsvärmare vilket borde kunna hjälpa fingrarna lite..
    // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Sealskinz er vanntetta, men inte varme. skal man ha no varmt, så små det være i ull eller neopren.
      Jag har anvend salskinz i snart 20 år. Jag er nöjd med dom, men itne for at holde varmen. bare til at holde seg turr.
      ><)))(°>

www.aurebu.com
      www.countryfisher.org

<°()))><

Kommentera

Ursprungligen postat av aurebu Visa inlägg
        Sealskinz er vanntetta, men inte varme. skal man ha no varmt, så små det være i ull eller neopren.
        Jag har anvend salskinz i snart 20 år. Jag er nöjd med dom, men itne for at holde varmen. bare til at holde seg turr.
        Jo, det vet jag oxå, men i många fall så kan man behålla värmen bara man lyckas hålla sig torr! blöta händer och samtidigt några kalla vindar så blir man snabbt kall.
        // Johan Sjölén

http://johansjolen.blogspot.com/

Kommentera

Lyfter frågan igen.

Mina har gått sönder och jag letar efter ett par nya eftersom jag varit extremt nöjd.

Finns det liknande eller andra märken som håller samma kvalite?

Det är 957BK i stlk. large och ingen annan modell (om den inte är väldigt lik) som jag är ute efter.
          Glacier Outdoor, home of the world&#8217;s best fishing gloves, now offers premium hunting gloves, sun protection gear, and headwear. Renowned for exceptional quality, dexterity, and comfort, Glacier products are trusted by outdoor enthusiasts worldwide to perform in any weather condition.

Verkar vara på utgående och google hittar dåligt.
          sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 014 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art