Jag blir så förbannad!
För några dagar sen var jag till den lokala fiskebutiken och ville köpa ett fiskekort för ett vatten jag aldrig fiskar i annars. Tyvärr så hade dom inte fiskekort för området. Dom är ändå länets störst fiskebutik och har inte fått möjlighet att sälja kort för området! Vad gjorde jag!? Jag TJUVFISKADE, för vad ska man göra då? Plinga på hos nån gubbjävel kl.04.30 på morgonen för att köpa fiskekort?
"Myndigheterna" gör att man inte kan fiska var man vill när man vill!
Tråkigt när man vill göra rätt för sig!!! Frågor att diskutera:
* Har du haft liknande problem!?
* hur går det med dom s.k. SMS fiskekorten, blev de nå eller??
* Vad händer om en surgubbe kommer? Får han ta mina grejor för 10.000 fär att jag inte löst ett fiskekort för 50 spänn trots att jag egentligen ville?
* Kan man inte ha Landskapskort eller ännu heller ett Sverigekort!?!?!?
Få höra din åsikt i ämnet!
För några dagar sen var jag till den lokala fiskebutiken och ville köpa ett fiskekort för ett vatten jag aldrig fiskar i annars. Tyvärr så hade dom inte fiskekort för området. Dom är ändå länets störst fiskebutik och har inte fått möjlighet att sälja kort för området! Vad gjorde jag!? Jag TJUVFISKADE, för vad ska man göra då? Plinga på hos nån gubbjävel kl.04.30 på morgonen för att köpa fiskekort?
"Myndigheterna" gör att man inte kan fiska var man vill när man vill!
Tråkigt när man vill göra rätt för sig!!! Frågor att diskutera:
* Har du haft liknande problem!?
* hur går det med dom s.k. SMS fiskekorten, blev de nå eller??
* Vad händer om en surgubbe kommer? Får han ta mina grejor för 10.000 fär att jag inte löst ett fiskekort för 50 spänn trots att jag egentligen ville?
* Kan man inte ha Landskapskort eller ännu heller ett Sverigekort!?!?!?
Få höra din åsikt i ämnet!
Kommentera