Varför detta klagande på allting? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför detta klagande på allting?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vadå seriös?
    /Lazinko

Kommentera

P-U är ju inte seriös..han banga ju fiske med oss imorrn ...

"Ta nu det här som ett skämt och inget annat.."
      Kråkan

Kommentera

Originally posted by jerka!
        ...det går itne att få ett gnäll-fritt place ! tråkigt men sant !
        Är det det man vill läsa? Försvarar inte ogrundat gnäll men olika åsikter förgyller sidan.

Dessutom skrev Rudan bra här innan hur det ligger till med fjortis-inläggen. Är väl inget att bry sig om, sålla lite (för f-n) beroende på vem som skrivit det. Man behöver inte ta åt sig allt.

//K
        BJ@

Kommentera

Jag har inte varit inne så länge på den här siten men har oxo reagerat lite över den konstiga stämmning som råder ,
          men om man funderar lite så visar det sig nog att det mesta beror på avundsjuka .

Annars verkar det mesta väldigt bra ,jag är nöjd med mina affärer som jag gjort här ,man får bra tips och info, jag skulle ha önskat att jag har haft tillgång till siten i sommras när vi var i Landskrona
          kanske att man kunnat få lite hjälp och nått trevligt fiskepass.

Så nu lägger jag in frågor när jag åker någonstans nästa gång , oftast är det roligare att fiska med glada vänner än sitta själv , eller för att få tips var man kan fiska på ett nytt ställe .

Iallafall så önskar jag alla en god fortsättning och ett gott slut ,
          och tack för ett trevligt år på fiskesnack.

/roy

Kommentera

Jag håller med om att det är lite "gnälligt" ibland och speciellt i fotoalbumet. Kanske är det dax att antingen "banna" hårdare, fler moderatorer eller spärra för anonyma att posta kommentarer. Att spärra anonyma tycker jag vore lite trist faktiskt men går det inte att lösa på annat sätt så.

När det gäller C&R så la jag till ett fält i fotoalbumet just med tanke på detta. Om man skriver "C&R? Nej" så är det bara acceptera det ... helt onödigt att börja tjafsa om det. Tror att 99% på denna sida vet vad som är bra dåligt och det enda det skapar är dålig stämning och den som lagt upp bilden blir sur ...

När det gäller hur folk behandlar fisken så är det ju lite annorlunda tycker jag men att gå till rena personangrepp för att någon plockat upp en 12-klubbare tycker jag inte är ok. Att förklara EN gång per bild räcker mer än väl ... ett PM fungerar ännu bättre. Jag skulle även vilja påstå att över 90% av skitinläggen kommer från unga personer ... en hel del av "gäst"-inläggen kan man härleda till en registrerad person på forumet och oftast är det en ung person bakom nicket. Tro inte att jag ogillar unga fiskare för det men de har nog mycket lättare att ta till hårda ord än äldre personer ...

Skulle verkligen vilja att folk ni tänker till en extra gång innan ni postar både i fotoalbumet och forumet. Stämningen betyder mycket för att få folk att stanna på sidan.

Jag lägger upp en poll om "anonyma" inlägg i fotoalbumet också.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jo gnäll vill man inte ha
              Jag känner inte hälften av er, hälften så väl som jag skulle vilja ... färre än hälften av er tycker jag hälften så bra om som ni förtjärnar!

Kommentera

Bergman jag lider med dej lite. Jag antar att det är rätt mycket jobb som du inte får betalt för och då ska du inte behöva sitta och leta igenom inlägg efter gnäll från snorungar som inte ens är intresserade av siten. Jag tycker du ska stänga av funktionen som låter gäster kommentera inläggen i fotoalbumet.
                my precious....

Kommentera

(smärta! huggkroken tycker jag du skall byta ut mot en håv! 5 cm till hundra klubben! finfint! grattis, är det pb eller?

slumpa hugg krok ja flr fan byt ut huggkroken verkar ha satt den lite cp med!

Observer (Gäst)
                  Skicka huggkroken - ingen sann och duktig gäddfiskare andvänder huggkrok)

av 5 inlägg såg tre av dom ut som åvanstående, på en bild där en kille höll en 4kg gädda med huggkrok.
                  Tube for life

Kommentera

Bergman, jag håller med Henrik L. Men en anmälarfunktion vid bilderna som man kan använda om man retar sig på nån kommentar kanske skulle vara bra!?
                    !!!!!

Kommentera

Ja men det blir ju ändå mer onödigt jobb för dom som jobbar gratis för att andra ska få en bra site. Vill man snacka och kommentera så är det väl bara att registrera sej. Då slipper vi snorungarna som bara går in och gnäller
                      my precious....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 014 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art