Ta med sig sina fiskdrag - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta med sig sina fiskdrag

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Inte tänker ta med flera fiskelådor, men sorter upp fiskdragen
    drag för gädda och abbore i en låda och fiskdrag för regnbåge,röding mm i en och ta med den fiskelåda för den fisk man ska fiska och kanske gör ytligarer sortering ta med dem fiskdrag,som hoppas få fisk på;-).
    Ursprungligen postat av thetrias Visa inlägg
    Sälj av drag för bövelen!! De drag man inte använder (Kan lova att om du har 60 drag har du GARANTERAT drag som du ALDRIG använder) pengarna du får ihop investerar du på nya fiskeprylar. Orka släpa runt på flera lådor, herregud.

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
      För abborre har jag tre beten som alltid är med + någon i reserv, ifall jag skulle sätta bort någon av dem. För gädda har jag ca 10 beten i aktiv tjänst, resten tillhör den taktiska reserven och tas fram först när det handlar om att utforska fisket i okända vatten.
      "Taktiska reserven" - det var ett av de bästa uttryck jag hört för den patetiska mängd överflöd man alltid har med sig ut ......

Satsa på en tygväska med lösa lådor !
      Hi-sport säljer bl.a. Plano och Berkley för halva priset.
      Förra årets modell kanske, men det sker inte alltför mycket utveckling på 3700

Kommentera

Håller med föregående talare. Jag har en sån tygväska med bärrem och plats för 4st 3700-lådor. För närvarande har jag 7 stycken färdigpackade lådor för diverse olika situationer, varav ena lådan är en allround-låda som alltid åker med ifall man skulle vilja göra något försök på någon annan art. Sedan är det bara välja vilka av lådorna man vill ha med för dagen, beroende på årstid, fiskevatten osv.

Kommentera

har som många andra en del plano 37serielådo, sen plockar man me den man tror på för dagen,

Kommentera

Jag behäver en ryggsäck med boxar i, jag vill inte betala mer än 500 och den måste inte va skit stor men jag har typ 10 stora jerks och massor av spinnare o skedarjag.

Kommentera

Själv tar jag med mig allt ut. Har en trunk med alla fiskelådor i. Det man väljer att inte ta med sig vill kan ju vara det som passar just för dagen annars har jag inbillat mig i alla fall :P

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
              64 svar
              15 376 visningar
              1 gilla
              Senaste inlägg .art
              av .art