strike pro= goa färger - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

strike pro= goa färger

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• strike pro= goa färger

strike pro har många wobbler som ser riktig grymma ut för de har så goa färger på många av sina wobbler men jag har aldrig haft någon framgång med dem varken på gös eller lax. Den enda som har funkat bra som satan för mig är strike pro stunner:

och den har funkat bra på gädda. Men av de mindre modellerna så har ingenting funkat:/ Är det någon som har haft bra fiske med någon av de mindre modellerna och isåfall vilken modell och färg??(länka gärna en bild på den om ni har någon)
    [FONT="Lucida Console"]Fishermanblood flows in my veins![/FONT]

Har haft bra gösfiske på Buster Deep 4m+. Speciellt färgerna : http://www.cwcab.com/bilder/strikepr...G013-C181b.jpg

Den sista wobblern har jag tappat en gös på över 7 kg på.
    Skitfiske på dig

Kommentera

okey de där har jag aldrig provat men de här har jag försökt att få lax på men de funkar inge bra för mig:phttp://dalajocke.com/images/Strike%20Pro%20Fargkarta.jpg plug eller löja är mycket bättre du får pröva stunnern för den är det oslagbart fin gång på i låga farter och grym på gädda

Kommentera

Har heller inge bra fiske på Strike Pro på lax på Vänern. Håller med dig om att Stunnern är bra på gädda. Har några på mellan 7 - 8 kg på den. Har 6 st färger av den så jag ska absolut prova den på gös i sommar när den har sån fin gång.

Kommentera

Har fiskat med strike pro under 2-3 år i Vänern, bara fått fisk på färgen motalaskräcken, sen är det dött. Bomber 15a är fett mkt bättre på lax/öring samt löja!

Kommentera

Ursprungligen postat av Trolling master Visa inlägg
            Har fiskat med strike pro under 2-3 år i Vänern, bara fått fisk på färgen motalaskräcken, sen är det dött. Bomber 15a är fett mkt bättre på lax/öring samt löja!
            okey det är konstigt för jag vet några som säger att de får jättebra med fisk på strike pro men men i laxtrollingens värld så kan man inte lita på någon måste däremot hålla med om att löja är oslagbart. den nya VK-raxen är riktigt grym och jag har fått mycket på den men jag vette fan om den är bättre än vuoksi raksin:/ vi körde med 9 vk och 1 vuoksi och den det högg på var ju så klart vuoksin

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
            14 svar
            3 125 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg uditsen