Vilken hink till dragen? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken hink till dragen?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vilken hink till dragen?

Hej,

Jag var med i en gäddtävling för ett par veckor sedan och grön som man är med detta så kollade man ju in de andras fiffiga lösningar i båten. Jag la då märke till att flera lag hade plasthinkar som var så att säga halvor som dom sedan hängde på relingen där alla deras drag satt på.

En väldigt fiffig lösning tyckte jag men jag kan tyvärr inte hitta dessa hinkar att köpa någonstans. Någon som vet var man kan få tag på dessa?

Tacksam för all hjälp jag kan få.

Ursprungligen postat av Piker12 Visa inlägg
    Hej,

Jag var med i en gäddtävling för ett par veckor sedan och grön som man är med detta så kollade man ju in de andras fiffiga lösningar i båten. Jag la då märke till att flera lag hade plasthinkar som var så att säga halvor som dom sedan hängde på relingen där alla deras drag satt på.

En väldigt fiffig lösning tyckte jag men jag kan tyvärr inte hitta dessa hinkar att köpa någonstans. Någon som vet var man kan få tag på dessa?

Tacksam för all hjälp jag kan få.
    Tror att det är utfodringshinkar till hästar du söker... http://horze.se/product_info.php?products_id=50511&n=M1

Kommentera

Finns bland annat på Granngården, Hööks mm. Kostar typ 79-99:-. Sportfiske butikerna tar 250:- för en sån hink..............

Kommentera

Jepp det är fiffigt och jag rekomenderar att Du köper Linders org relingshink,www.linder.se kolla efter Din närmaste ÅF jag kikade på foderhinkar på Granngården (fd Lantmännen) men dessa var inte lika stabila som Linders men kostade lika mycket!!

Har såna till både betes/verktygsförvaring och till ankalinan och det är kalasbra, bara borra ett gäng hål under metallramen på den rundade delen som är stora nog att få i krokarna så hänger de skyddat på insidan och ingen risk att fastna på dem med kläder och annat, ryms även alla verktyg som behövs vid fiske så en smart lösning

Kommentera

Trappy har en oxo...
          Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          64 svar
          15 025 visningar
          1 gilla
          Senaste inlägg .art
          av .art