Förlåt för stulna bilder. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förlåt för stulna bilder.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

[QUOTE=Lazinko;439040]Jag ber om ursäkt för att jag stal andra medlemmars bilder, klippte bort deras ansikten och sa att det var min fisk, min båt m.m... men jag har en bra anledning åtminstone. Efter runt 20 bompass i sträck så kändes mitt självförtroende på botten, jag var i ett starkt behov av bekräftelse. QUOTE]

En bra anledning? Bland det sämsta jag har hört..
    12 hours
    1,440 casts
    2 followers
    1 strike
    DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.

Kommentera

Tänkte bara informera dig eftersom du inte verkar ha vetat att det är olagligt!

Kommentera

Jaha men sätt dit mig då!!!!!!! FÖRSÖKER BE OM URSÄKT MEN INGEN BRYR SIG OM MIN URSÄKT. FAN SKA MAN GÖRA FÖR ATT ÅTERFÅ SIN HÖGA RESPEKT INOM FISKESNACK?

FAN I SOMMAR SKA NI FÅ SE!!! DÅ KOMMER DET RADAS REKORDFISK PÅ REKORDFISK.
        /Lazinko

Kommentera

hahaha

Kommentera

Löjligt.

Ber om ursäkt med att visa ännu en stulen bild och försöka lura oss att han förstår att han gjort fel.
            Tolereras detta så har nivån på forumet sjunkit till botten.
            Bannlysning är det enda rätta

Kommentera

Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inlägg
              Löjligt.

Ber om ursäkt med att visa ännu en stulen bild och försöka lura oss att han förstår att han gjort fel.
              Tolereras detta så har nivån på forumet sjunkit till botten.
              Bannlysning är det enda rätta
              Vems är pimpelborren?
              How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Ja du Tintin, ta och mogna till lite va? Förbannat omoget att försöka få sina medmänniskor bannade för att de inte passar in i dina sjuka ideal. Men tänk er själva om ni bommat asmånga pass i sträck, klart att ni hade gjort samma sak (och jag tror nog allt att en del i tråden, jag nämner inga namn, har väldigt många stulna bilder i sina fotogallerier!!)

VÄL MÖTT
                /Lazinko

Kommentera

En fråga bara, känns det bättre att "stjäla" en bild och lägga upp som sin egen fångst än att vara med om en del bompass. Kan inte tänka mig att det är många som skulle göra det pga. många bompass.
                  Ps: Starkt ändå att gå ut med det iställer för att bara radera bilderna. Av mig är du förlåten. Skitfiske på dig nästa pass......
                  Hemsida: http://www.slaktarnlures.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Lazinko Visa inlägg
                    Jaha men sätt dit mig då!!!!!!! FÖRSÖKER BE OM URSÄKT MEN INGEN BRYR SIG OM MIN URSÄKT. FAN SKA MAN GÖRA FÖR ATT ÅTERFÅ SIN HÖGA RESPEKT INOM FISKESNACK?

FAN I SOMMAR SKA NI FÅ SE!!! DÅ KOMMER DET RADAS REKORDFISK PÅ REKORDFISK.
                    Ja.. vad ska man säga. För att behålla sitt anseende kanske man skulle ge blanka fan i att uppsåtligen stjäla andras bilder med avsikt att utge sig själv som fångstman.
                    Sanningen hinner alltid ifatt..

Du verkar ju ha större problem än just med ditt fiske, men det är ju min högst personliga åsikt.
                    En sportfiskares tankar om livet i allmänhet och fiske i synnerhet!
                    http://mothugget.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
                      Vems är pimpelborren?
                      Det var ett antagande då han säger att den var flötmetefångad på mask medan bilden tydligt visar en pimpelabborre med en balansare hängandes i mungipan.

Ursprungligen postat av Lazinko Visa inlägg
                      Ja du Tintin, ta och mogna till lite va? Förbannat omoget att försöka få sina medmänniskor bannade för att de inte passar in i dina sjuka ideal. Men tänk er själva om ni bommat asmånga pass i sträck, klart att ni hade gjort samma sak (och jag tror nog allt att en del i tråden, jag nämner inga namn, har väldigt många stulna bilder i sina fotogallerier!!)

VÄL MÖTT
                      Medmänniska? Mina sjuka ideal? Är det sjukt att förvänta sig att folk INTE ska stjäla ens foton och säga att det är deras fångster?
                      Du snattar bilder, ljuger och har dig och ber MIG att mogna?
                      Skärp dig

Bompass har vi alla, men de flesta av oss sätter oss inte och börjar stjäla bilder och ljuga för det. Det verkar ju inte finnas en enda droppe ärlighet i dig.

Jag har haft bompass sedan min sista Lake i början på Mars, jag har fortfarande inte ens haft tanken på att börja stjäla bilder från andra och ljuga ihop nån historia om hur bra fiskare jag är som kan få så fina fiskar.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 015 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art