Aha, äntligen en tråd som jag kan fylla ut.
Även om det inte har blivit så mycket fiske i år som man hade velat så har det ju hänt en del, minst sagt, udda grejer. Jag minns inte allt som har kommit på kroken men parasoll, spöknät, hinkar, stänkskärmar m.m är ju bara några av de saker som kommit upp. Bland det mer positiva kommer jag ihåg när jag prövade på popperfisket efter det att teamkompisen dragit firre efter firre. Förhoppningsvis blir det väl ett par gäddturer innan det nya året kommer och kanske även rödingpimpel...
Även om det inte har blivit så mycket fiske i år som man hade velat så har det ju hänt en del, minst sagt, udda grejer. Jag minns inte allt som har kommit på kroken men parasoll, spöknät, hinkar, stänkskärmar m.m är ju bara några av de saker som kommit upp. Bland det mer positiva kommer jag ihåg när jag prövade på popperfisket efter det att teamkompisen dragit firre efter firre. Förhoppningsvis blir det väl ett par gäddturer innan det nya året kommer och kanske även rödingpimpel...

Klubb ledaren för min fiskeklubb har en tendens att alldrig komma hem med torra strumpor och inte heller denna gång lyckades han emd det
.. Han stog mitt i mot ett träd som hängde över vattnet på andra sidan ån och det stog en massa andra från vår fiskeklubb och norrtäljes fiskeklubb nästan på samma ställe och fiskade och den var låg vatten så det fanns en kant med blålera precis vid vattnet.. Och på något vis lyckades han trampa ner båda stövlarna i leran samtidigt som han skulle trasla bort metet från trädet på andra sidan och fast satt han i leran och så ringde Mobilen och medans han pratade i telefon och trasslde med metet så sjönk han bara längre och längre ner i leran tills han tillslut fyllde stövlarna med vatten hahahaha fy satan så kul vi hade åt honom
Kommentera