Ursprungligen postat av birkan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad tyckte ni om Sportfiskemässan?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av mascot Visa inläggÄr handlare själv och är inte imponerad av MÄSSPRISER dyrare än våra ordinariepriser.
Det som stör mig är inte priserna i sig utan det uppenbara målet med att skylta upp vitt och brett med "MÄSSPRISER" - Att få "svensson" eller folk som inte är så insatt att handla massor till ordinarie priser.
Men en del priser utlaggda i tråden är riktigt bra, Nascin för 1000 kr osv. Det är ett bra pris som platsar som mässpris!
Jag har haft en trevlig dag, enda problemet var att den var för kort - jag hann inte hälsa på alla jag hade velat hälsa på, men vi lär väl ses snart igen inom kort på ena eller andra sättet!
Jag tycker det hör till lite att "pruta" på mässor. Det är rätt kul tycker jag.
Det märks också väldigt tydligt hur de "särbehandlar" svenssonfiskaren och den som fiskat 100 dagar om året i halva sitt liv...De pratar helt annorlunda och använder helt andra säljknep...Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
Kommentera
-
Riktigt nöjd med mässan. Handlade stora mängder upphängare och jiggar till extremt förmånliga priser.
Polaren köpte 2 båtspön som passar perfekt till en veckas fiske om året för tot 300:-
Sen att en annan fick köpnoja och började undra hur man skulle klara sig månaden ut skäms man ju lite för. Lyckades även att glömma BÅDA pappas abu 10000 som rulldoktorn skulle få ta en titt på...
Klart att det inte var mässpriser på allt men en del saker var riktigt bra, kul med föredrag och demos i bassängen.
Det blir helt enkelt till att spara ihop till en 2010sportfiskemässabudget =)
Kommentera
-
Jag slog ihop de båda trådarna som handlade om mässan så det blir enklare att överblicka.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Vad jag gjorde med förövaren, jag vände mig inte ens om för att se vad det var för någon typ. Jag vart snead så det räckte till just då. Bättre att inte se vem som försökte... Hoppas iaf att förövaren tänker över situationen och ger fan i det igen.
Har varit tillräckligt drabbad av stölder det sista, då tjuvar varit inne i mitt förråd och stulit trollingutrustning för mig... (Så jag kanske hade tagit ut mina agressioner mot den förövaren på mässan).
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 952 visningar
1 gilla