Vad tyckte ni om Sportfiskemässan? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad tyckte ni om Sportfiskemässan?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av birkan Visa inlägg
    Det värsta var ändå att bli utsatt för fickrånare. Nån långfingrig typ försökte sno pluskan ur bakfickan på mig. Stackars hans pekfinger, vred lite väl mkt i hans hand när jag kände den i min röv. Trist för honom att behöva gå gipsad i 4-6 veckor bara...
    Så jävla bra Birkan, synd att han fick ha handen kvar bara..
    Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]

Kommentera

• bra birkan så ska ficktjuvar tas.......

Kommentera

• En mycket trevlig mässa i mitt tycke

Kommentera

• Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
          Är handlare själv och är inte imponerad av MÄSSPRISER dyrare än våra ordinariepriser.

Det som stör mig är inte priserna i sig utan det uppenbara målet med att skylta upp vitt och brett med "MÄSSPRISER" - Att få "svensson" eller folk som inte är så insatt att handla massor till ordinarie priser.

Men en del priser utlaggda i tråden är riktigt bra, Nascin för 1000 kr osv. Det är ett bra pris som platsar som mässpris!

Jag har haft en trevlig dag, enda problemet var att den var för kort - jag hann inte hälsa på alla jag hade velat hälsa på, men vi lär väl ses snart igen inom kort på ena eller andra sättet!
          Jag fick dock prata på ett tag innan han ville sälja den för tusen kronor. Han snackade mycket om att det redan var jättebilligt och att priset redan var kraftigt nedsatt men när han förstod att jag fiskade väldigt mycket och var mycket väl insatt i priser och olika produkter så gav han upp och sa: Okej, ge mej en tusenlapp då

Jag tycker det hör till lite att "pruta" på mässor. Det är rätt kul tycker jag.
          Det märks också väldigt tydligt hur de "särbehandlar" svenssonfiskaren och den som fiskat 100 dagar om året i halva sitt liv...De pratar helt annorlunda och använder helt andra säljknep...
          Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

• Riktigt nöjd med mässan. Handlade stora mängder upphängare och jiggar till extremt förmånliga priser.
            Polaren köpte 2 båtspön som passar perfekt till en veckas fiske om året för tot 300:-
            Sen att en annan fick köpnoja och började undra hur man skulle klara sig månaden ut skäms man ju lite för. Lyckades även att glömma BÅDA pappas abu 10000 som rulldoktorn skulle få ta en titt på...

Klart att det inte var mässpriser på allt men en del saker var riktigt bra, kul med föredrag och demos i bassängen.
            Det blir helt enkelt till att spara ihop till en 2010sportfiskemässabudget =)

Kommentera

• Jag slog ihop de båda trådarna som handlade om mässan så det blir enklare att överblicka.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

• en tusenlapp i månaden ska jag försöka spara ihop. Då har man en del att köpa upp iaf haha
                Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

• Tyckte också mässan var bra. Bäst var abborren i akvariet.
                  BJ@

Kommentera

• Mässans höjdpunkt var ändå brottningsmatchen utanför Fiske-febers monter, brottningen föranledes av ett stulet loomis spö i 12000 kronors klassen!

Kommentera

• Vad jag gjorde med förövaren, jag vände mig inte ens om för att se vad det var för någon typ. Jag vart snead så det räckte till just då. Bättre att inte se vem som försökte... Hoppas iaf att förövaren tänker över situationen och ger fan i det igen.

Har varit tillräckligt drabbad av stölder det sista, då tjuvar varit inne i mitt förråd och stulit trollingutrustning för mig... (Så jag kanske hade tagit ut mina agressioner mot den förövaren på mässan).
                      ...mad world...

http://www.birkan.se

http://birkanlures.blogspot.com

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      14 952 visningar