Ursprungligen postat av DavidL
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
nya gäddregler?
Collapse
X
-
Instagram: mattiasandersson90
Bara ett kast till...
-
Har rensat bort en del inlägg som inte handlar om ämnet. Syftar då personliga diskussioner som passar bättre via PM, telefon eller i verkliga livet.
När det gäller banningar av forummedlemmar så är det forumets regler som avgör detta. Regler har tillkommit under årens gång och jag försöker efterleva dom så gott det går. Vad som hänt utanför Fiskesnack.com kan jag tyvärr inte ta med i beaktningen om jag inte får ta del av klara bevis om vad som hänt.
Rapportera in inlägg som bryter mot forumets regler så tar jag ställning till varje enskilt fall. Visst, historiskt kanske jag varit lite för snäll men ska försöka bättra mig. Jag har haft en betydligt högre toleransnivå när det varit pajkastning åt mer än ett håll men kanske ska bli hårdare på detta.
Hoppar över att skriva om enskilda fall här, ni som varit inblandade vet redan om det samt att de allra flesta sköter sig utmärkt.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Totalt meningslöst om detta slår igenom, eftersom det inte kommer hjälpa gäddan ett skvatt. Snarare kommer det klinga bättre i kassan hos vissa.
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggBortsett från tråden. Jag ser framemot att träffa dig på sportfiskemässan i Kista...
Kommentera
-
Jo Tervo, gäddor "dräps" och andra arter också. Men jag tycker att rätten att ta en eller några matfiskar skall finnas kvar utan att bli stenkastad eller något annat straff av de "troende". En fångstbegränsning är bara bra, sedan är ett fönsterutag kanske rätt väg för att för mer fisk i skärgårdarna, Låt oss testa det och se vad som händer. Och innan det blir en lag så informera folk på ett mänskligt sätt istället för att kalla dem idioter eller mongon och allt vad jag läst om i detta forum.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ibland blir man mörkrädd för just det du skriver, alla dessa kommentarer som kläcks bara för att man kanske tycker att gädda är gott. Samtidigt som man hellre äter självbonkad fisk istället för att äta trålat.
Jag anser det vara mer moralrätt att äta självfångad fisk än att köpa trålad fisk.Skitfiske då!!!
Kommentera
-
Hmmm Trevo, Jag förstår inte riktigt vad du menar.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggHmmm Trevo, Jag förstår inte riktigt vad du menar.
Jag ser inte det dåliga i att äta självfångat, det jag menade.
Oj, hoppas inte nån tar illa upp nu bara.
MVH TervoSkitfiske då!!!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 098 visningar
1 gilla
|