Jag var vid trekanten idag, provade bottenmete med pb, flötmete med räka och spinn, men inte ett napp....En polare fick däremot en lite båge på ca 7hg, och nu ska det vara högsesong...... Märks inte, nån som råkar ha några supertips för just trekanten ? jag ska dit imorrn med, om nån vill annan ska dit vore det kul att träffas.....
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trekanten........
Collapse
X
-
Re: Trekanten........
Originally posted by Foppa
Jag var vid trekanten idag, provade bottenmete med pb, flötmete med räka och spinn, men inte ett napp....En polare fick däremot en lite båge på ca 7hg, och nu ska det vara högsesong...... Märks inte, nån som råkar ha några supertips för just trekanten ? jag ska dit imorrn med, om nån vill annan ska dit vore det kul att träffas.....sigpic
-
Re: Trekanten........
Jag var vid trekanten idag, provade bottenmete med pb, flötmete med räka och spinn, men inte ett napp....En polare fick däremot en lite båge på ca 7hg, och nu ska det vara högsesong...... Märks inte, nån som råkar ha några supertips för just trekanten ? jag ska dit imorrn med, om nån vill annan ska dit vore det kul att träffas.....
//KBJ@
Kommentera
-
vadå veta hut ? Bara för du inte får nån fisk där..... Idag fick jag en på ca 1kg på float&draw med räka inne på halvmeterdjupt vatten, men det blev ingen vidare fajt..... Had några till hugg, men det vetefan om det inte var ett hungrigt mörtstim som stimmade förbi....
Kommentera
-
Hehe!
vadå veta hut ? Bara för du inte får nån fisk där..... Idag fick jag en på ca 1kg på float&draw med räka inne på halvmeterdjupt vatten, men det blev ingen vidare fajt..... Had några till hugg, men det vetefan om det inte var ett hungrigt mörtstim som stimmade förbi....
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
igår, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 181 visningar
1 gilla
|