Leveranstider ! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Leveranstider !

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
    Det skall det väl också vara om man beställer lagervara från en svensk butik?

Tkr också det är skandal att man får grejorna snabbare från UK än svensk butik (exkl. Lundgrens).
    Ja, men det framgick inte i urpsrungsinlägget att varan han beställt fanns i lager.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
      Ja, men det framgick inte i urpsrungsinlägget att varan han beställt fanns i lager.
      Man kan ju inte jämnföra icke lagerförda varor eftersom det varierar som fan med lev. tid bland olika saker. Enda man kan jämnföra mellan butiker är ju lagerförda varor. Hur snabbt dom får grejorna kan dom ju oftast inte styra själva, bara hur snabbt dom kan lev. redan lagerförda prylar.

Annars är det ju bara att hålla med, kollar alltid så varor finns i lager innan best. för att slippa överraskningar.
      sigpic

Kommentera

Det finns säkert butiker som har god service över disk men knappt hittar tid att göra ordning och få iväg paket. Fast det känns lite svagt av dem.
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
          Man kan ju inte jämnföra icke lagerförda varor eftersom det varierar som fan med lev. tid bland olika saker. Enda man kan jämnföra mellan butiker är ju lagerförda varor. Hur snabbt dom får grejorna kan dom ju oftast inte styra själva, bara hur snabbt dom kan lev. redan lagerförda prylar.

Annars är det ju bara att hålla med, kollar alltid så varor finns i lager innan best. för att slippa överraskningar.
          Tycker nog man kan jämföra. För om man inte själv kontrollerar att varan finns i lager har man bara att gå på att den varan som man ser på internetbutiken finns. Personligen gillar jag inte nätbutiker som inte visar lagerstatus. Jag är för lat för att ringa och kolla lagervärde på allt jag vill beställa.

Om varan finns i lager hos butiken, och man inte fått sina saker på 5 arbetsdagar skulle jag tippa på att antingen:

1. Sakerna försvunnit med frakt.
          2. Butiken slarvat bort min order
          3. Min beställning inte kommit fram
          4. Butiken saknar servicemind och tycker det är lugnt att vänta några dagar.

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
            Det finns säkert butiker som har god service över disk men knappt hittar tid att göra ordning och få iväg paket. Fast det känns lite svagt av dem.
            Det där kan säkert vara ett problem men då får man kanske se över om man verkligen ska ha nätbutik som verksamhet, eller anställa en extra som kan arbeta med det.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
              Det där kan säkert vara ett problem men då får man kanske se över om man verkligen ska ha nätbutik som verksamhet, eller anställa en extra som kan arbeta med det.
              Helt klart! Förmodligen är det inte där man lägger kraften men vill ha möjligheten.
              Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
              64 svar
              15 050 visningar
              1 gilla
              Senaste inlägg .art