så jälva spännande när en gädda plaskar till alldeles brevid båten eller när man precis lyfter upp draget o gäddan hoppar efter. då behöver man nästan rena kalsonger
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
gädda
Collapse
X
-
Nu när ni är så taggade på vattenkaskader, spektakulära hugg osv. då är det hög tid att köpa lite ytpluggar, varje hugg ger adrenalinkick....se så, super spook kostar bara 99:- skynda innan de tar slut!!!!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Vill du uppleva det oftare, ytbeten rockar hårt......!
Alla älskar ytnära och ovan ytan hugg, alla älskar å se splash, vattenkaskader, höga hopp..........jag fattar inte att ytbeten, poppers slagit i detta långa land. Det är ju för tusan flertalet gånger under de varmare månaderna som det t.o.m är mkt effektivare än "vanliga" beten.
Fan vad kul det är med gädda som klipper betena i höga hoppSenast ändrad av Push-Up; 2003-09-11, 20:48.Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Originally posted by granen
Asså när det slår en gädda med lite kroppsamassa bredvid båten blir man ju helt sjukt skraj, hoppar till uta bara farten...känslan är kung!
Precis... blir alldeles knäsvag...Senast ändrad av Tobbe.L; 2003-09-11, 21:57.><((((((((º>.........><((((((((º>........
simma lungt!
Kommentera
-
Hehe, ni skulle sett Kråkis när vi var i Västervik i våras.Han hade en följare som tydligen hade dåliga bromsar. 10+ gädda som krockade med båten i ytan.Fan vad den mannen hoppade och skrek...
//SDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Originally posted by Rudan
Hehe, ni skulle sett Kråkis när vi var i Västervik i våras.Han hade en följare som tydligen hade dåliga bromsar. 10+ gädda som krockade med båten i ytan.Fan vad den mannen hoppade och skrek...
//S
Det gäller att man inte har sett värken hajen eller filmen sjön, innan man ska ge sig ut å fiske en lugn kväll... :PSenast ändrad av Tobbe.L; 2003-09-11, 22:00.><((((((((º>.........><((((((((º>........
simma lungt!
Kommentera
-
HAHA ! Många sköna storys !C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
jag bor närma 5-6 bra fiskeställen en dag var jag och fiskade gädda i en sjö stod men en stor flytwobbler som går rätt så djupt
fick massa löv på 3-4 ggr femte gången lyfte jag upp wobblern så jag inte skulle få löv då kom en halvkilos gädda och tar wobblern i luften grymt coolt
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 304 visningar
1 gilla