Savage Gear / Pro logic långa leveranstider!!!!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Savage Gear / Pro logic långa leveranstider!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Savage Gear / Pro logic långa leveranstider!!!!!!

Beställde ett Savage Gear Butch 6,6" 100g från min lokala fiskebutik (som alltid).
    Detta var för 8 veckor sedan!!
    Efter otaliga samtal från butiken (Tack johan och peter för er hjälp) till "danskarna" där dom lovar att skicka spöt och säger att det är packat och att det är på väg så har jag fortfarande inte fått mitt spö. (har själv hört några av samtalen)
    Så jag bara undrar vad F-N danskarna håller på med, är det bara jag som råkat ut för detta eller är fler drabbade av deras skitsnack???
    Går ut hårt med sin marknadsföring men sen kan dom inte leverera,, Hmm inte så smart om man vill ha kunder som skall handla deras grejor igen!!!!!
    Fånga & Fota & Släpp i.........

Dom har penga problem efter köpet av DAM skulle jag tippa på, därav tomma lager.

Kommentera

Ursprungligen postat av Uberola Visa inlägg
      Dom har penga problem efter köpet av DAM skulle jag tippa på, därav tomma lager.
      Var inte det för typ 2år sedan!?
      sigpic

Kommentera

Är det inte din butik som har problem?

Kommentera

Fråga butiker, säg någon leverantör som inte har saker restat osv. Jag vet ingen. I vår butik tex har vi rester på alla leverantörer på förordrarna. Sånt som händer tyvärr.

Just Butch 150 g har inte jag haft några problem att få hem iofs.

Kommentera

De vill väl att butikern lägger större order !? Har varit ute för det där själv. och om inte din butik lägger större ordrar från dem så lär du nog vänta 8 veckor till ! beställ från nån som har hemma istället.
            Jag kör lundgrens fiske !! P-a Levererar ALLTID !!
            RODDAN

Kommentera

Ursprungligen postat av Fredrik"Gluggen"Radsby Visa inlägg
              De vill väl att butikern lägger större order !? Har varit ute för det där själv. och om inte din butik lägger större ordrar från dem så lär du nog vänta 8 veckor till ! beställ från nån som har hemma istället.
              Jag kör lundgrens fiske !! P-a Levererar ALLTID !!

Dom har massor med grejor som skall komma från Savage gear/ Prologic..
              och kan jag köpa det i den lokala butiken så gör jag gärna det, mycket smidigare om det skulle vara något fel. slippa hålla på att skicka osv...
              Det som jag retar mig på ÄR att dom har lovat flera gånger att spöt är på väg eller skall skickas precis osv....förra sändningen när dom lovade att den var med så hade dom bara skickat 150g:arna och inte mitt 100g..
              Så inget mot butiken dom har gjort vad dom kan!!!!
              Senast ändrad av Krif; 2008-06-03, 16:18.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                Fråga butiker, säg någon leverantör som inte har saker restat osv. Jag vet ingen. I vår butik tex har vi rester på alla leverantörer på förordrarna. Sånt som händer tyvärr.

Just Butch 150 g har inte jag haft några problem att få hem iofs.
                Självklart förstår jag att saker kan vara restade men som jag skrev i tidigare inlägg så säger dom att spöt finns och att det är packat och skall skickas med nästa order osv. men ändå kommer det inte och det är INTE ok tycker jag...
                Det är Butch 100 g jag skall ha..

Kommentera

Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
                  Självklart förstår jag att saker kan vara restade men som jag skrev i tidigare inlägg så säger dom att spöt finns och att det är packat och skall skickas med nästa order osv. men ändå kommer det inte och det är INTE ok tycker jag...
                  Det är Butch 100 g jag skall ha..
                  Ok skrev fel gramantal :P Vi har fått båda vid flera leveranser iallaf. Spöt kanske har kommit bort i en av leveranserna?

Jag vet inte som sagt, inte så att jag ska försvara dom eller så. men tyvärr så händer sånt här, Tror inte ditt inlägg här påverkar så mkt

Kommentera

Fick ett telefonsamtal idag där man tog detta jag skrev att de var kritik mot min lokala sportfiske butik ?? Nu var de ju inte ägaren utan praktikanten tyckte jag dissade butiken !? hmmm !!

Kan inte annat än o skratta åt det hela ! Det jag har beställt har jag även fått av min lokala butik ! Sen så kan jag inte se denna butiks namn någonstans i min text !?

Se till praktikanten att tar en kall öl !! Inte tantens vin o p piller ! hormonsvaj på jobbet är inte bra för kundkretsen !!
                    Senast ändrad av Fredrik"Gluggen"Radsby; 2008-06-12, 14:37.
                    RODDAN

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    64 svar
                    15 094 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg .art