Kan vara en fågel,mink som tagit den ur vattnet!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisksjukdom i hjälmaren?
Collapse
X
-
Mmm kanske det men jag vill påminna er om att ingen fiskar där, vad jag vet.
Om det inte är skjukdom så måste det vara någon som lagt ut abborrmjärde, nät eller liknande och sedan fått 2 rudor och slängt dem på land. Men varför en mitt på bryggan och en i vassen?
Det borde inte ha varit någon som metade där för att jag är inte så säker på att det finns rudor där (har aldig fått någon och jag har metat mycket där) överhuvudtaget.
Det var inga små rudor heller, inte enligt mig. Den ena måste ha vart på runt 2 kg och den andra på 1- 1.5 .
--AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY--
IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!
Kommentera
-
Om det inte finns rudor där så blir det förstås ännu mer mystiskt. Det kan inte vara nåt misslyckat kidnappningsförsök av ett UFO? De har missat och råkat beama upp ett par rudor från en närliggande sjö och sedan släppt ner dom från hög höjd när de insåg sitt misstag. Såg det ut som rudorna ramlat från hög höjd?Ursprungligen postat av AxlRose Visa inläggMmm kanske det men jag vill påminna er om att ingen fiskar där, vad jag vet.
Om det inte är skjukdom så måste det vara någon som lagt ut abborrmjärde, nät eller liknande och sedan fått 2 rudor och slängt dem på land. Men varför en mitt på bryggan och en i vassen?
Det borde inte ha varit någon som metade där för att jag är inte så säker på att det finns rudor där (har aldig fått någon och jag har metat mycket där) överhuvudtaget.
Det var inga små rudor heller, inte enligt mig. Den ena måste ha vart på runt 2 kg och den andra på 1- 1.5 .
Kommentera
-
Sålänge du inte har bryggan under konstant övervakning kan du omöjligtvist veta att ingen annan fiskar där.Ursprungligen postat av AxlRose Visa inläggMmm kanske det men jag vill påminna er om att ingen fiskar där, vad jag vet.
Jadu, varför dom har slängt fisken så är omöjligt att svara på, finns mycket som man kan undra varför folk gör.
Varför dödar folk varandra?
Varför uppstod jorden?
osv osv.. Hoppas du fattar poängen, folk gör oförklarliga saker helt enkelt

Kommentera
-
En fin ruda på 2 kg? I så fall är ju det enda man kan vara säker på är att det inte är KG? som metat upp dom...Låter troligare med ett UFO.Ursprungligen postat av AxlRose Visa inläggMmm kanske det men jag vill påminna er om att ingen fiskar där, vad jag vet.
Hälleflundrafiskare
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 522 visningar