Ursprungligen postat av LarsÖ
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
SGK lägger ner!!
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggDet är väl kul att kunna göra Scaner lite glad en liten stund, det är väl ändå hans födelsedag idag?
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Old Firehand Visa inläggHej KG; Det här är nog inget aprilskämt, snarare en ren tragedi! Personligen vill jag djupt beklaga att SGK Svenska Gäddklubben läggs ner och går ur tiden. På något sätt hoppas jag att SGK kan återuppstå och komma tillbaka med nya krafter och nya kreativa medlemmar.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
www.trumman.com
Svenska Gäddklubben är långt ifrån nedläggningsfärdig och vi deltar förstås även på mässan i Göteborg.
Kommentera
-
Vet inte hur det ligger till? Men att klubbarbetet varit tungrott længe ær helt sækert. Æven om det fortfarande finns hur mycket som helst som behøver tas tag och arbetas med, så var SGK ett fiskevårdsprojekt som gick ut på att læra svenska fiskare att återutsætta de større gæddorna. Nu ær det ytterst få som klubbar en stor gædda, tjænat sitt syfte?Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggGivetvis är det ett aprilskämt, Scanners inlägg var mycket roliga innan han editerade dom. Snacka om att han måste hoppat av glädje en stund.
Svenska Gäddklubben är långt ifrån nedläggningsfärdig och vi deltar förstås även på mässan i Göteborg.
Måste vara tidernas allra bästa aprilskämt!sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av DavidL Visa inläggVet inte hur det ligger till? Men att klubbarbetet varit tungrott længe ær helt sækert. Æven om det fortfarande finns hur mycket som helst som behøver tas tag och arbetas med, så var SGK ett fiskevårdsprojekt som gick ut på att læra svenska fiskare att återutsætta de større gæddorna. Nu ær det ytterst få som klubbar en stor gædda, tjænat sitt syfte?
Ännu mer aprilskämt!!
C&R på gädda är inte fiskevård, kommer aldrig att bli det.
Kan vara ett sätt att förvalta ett fiskevårdsområde på sin höjd.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Scaner Visa inläggÄnnu mer aprilskämt!!:
C&R på gädda är inte fiskevård, kommer aldrig att bli det.
Kan vara ett sätt att förvalta ett fiskevårdsområde på sin höjd.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 021 visningar
1 gilla
|