Satt och snackade med farsan om att vi skulle ut och dra horngädda när de kommer in. Han var inte så sugen med tanke på all trängsel och hysteri i hamnarna, så slog det mig att jag har ju numera båt. Så har lite frågor, räcker det med den minsta elmotorn minn kota eller vad de heter för att fiska utanför hamnen och i havet eller är en 4 taktare att föredra? För har hittat en begangad motor på 4hk för 1500, men om det går med elmotor så vore det ju att föredra för priset nästan är detsamma och den kan jag senare använda i sjön.
Skulle även behöva tips på på platser att fiska runt om helsingborg gärna kartor där det brukar finnas mycket fisk både horngädda torsk och allt annat, är helt grön på havsfiske i princip, samt var man kan lägga i båten, har ni andra tips på saker som är bra att tänka på så tveka inte.
Mvh
Skulle även behöva tips på på platser att fiska runt om helsingborg gärna kartor där det brukar finnas mycket fisk både horngädda torsk och allt annat, är helt grön på havsfiske i princip, samt var man kan lägga i båten, har ni andra tips på saker som är bra att tänka på så tveka inte.
Mvh
Kommentera