Stavfel i loggon - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stavfel i loggon

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Rapala, förstås och förståss äv väl två helt olika saker ? Eller ? Jag syftar på talformen av "naturligtvis" ...

Zipper, jag minns faktiskt inte exakt vad du skrev men du var nåt i stil med att du ville göra en ny layout till fiskesnack. Jag tar gärna emot tips i "Brainstorms"-tråden för att sedan utvärdera dom när jag har tid. Jag kan inte offra hur mycket tid som helst på layouten på denna sida ... jag har jobb, hus, flickvän och hobbys att se till också. Dessutom är jag inte så imponerad av din layout på din sida i din profil ... jag hade en tråd uppe där man kunde skicka in förslag på ny logo men inte skickade du in någon vettig där inte. Men men ... jag är inte sur för att du "klagar" men lämna direkta förslag istället för att säga "Layouten är dålig". Konstruktiv kritik tack !
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ett stort tack till alla som tycker sidan är bra och/eller kommer med konstruktiv kritik. Tips mottages mycket tacksamt ! Bara lämna alla idéer ni har i "Brainstorm"-tråden.

Ang designen i forumet så avvaktar jag nästa version av forumet som kommer ganska snart. Nu kör vi 2.3 och version 3.0 är ute på Beta 5 just nu så jag kommer inte göra mycket med forumet tills trean släpps skarpt. Version 3 har mer funktioner och är snyggare än detta ... så håll ut.

Kommentera

Originally posted by Bergman
        Ett stort tack till alla som tycker sidan är bra och/eller kommer med konstruktiv kritik. Tips mottages mycket tacksamt ! Bara lämna alla idéer ni har i "Brainstorm"-tråden.

Ang designen i forumet så avvaktar jag nästa version av forumet som kommer ganska snart. Nu kör vi 2.3 och version 3.0 är ute på Beta 5 just nu så jag kommer inte göra mycket med forumet tills trean släpps skarpt. Version 3 har mer funktioner och är snyggare än detta ... så håll ut.
        Har själv inte pillat med vBulletin och dyliga ting.
        Vad är det för databas ni kör, MySQL?
        Hur som helst, vore bra ifall ni kunde spara all profilinformation och tidigare inlägg vid uppdateringen.
        Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

ljohan, jepp det är MySQL och alla inlägg m.m. kommer finnas kvar efter uppdateringen. Ingen fara på taket.

Kommentera

RE:

1:
            Zipper
            du har i din info angivit en .st adress som visas som signatur i varje inlägg du gör ..

en 404 = sidn fins inte eller så har du inte stöd för alla browsers på den sidan.
            Men nu då den inte är din så är det ju inget problem..

2:
            Bergman

Som jag har sagt tidigare rokar denna site.
            enda jag inte fått riktig koll på e den där snabb logga in rutan för jag e på flera andra forum som kör på samma versioner och där har jag inga problem med "kakorna" endast här. detta gäller både IE & MZ.

3:
            Alla Andra

Visst så man få säga vad man vill och tycka vad man vill inom lagens regler ETC.
            FAST !!!
            man bör inte glömma att detta är en site som drivs av en privat person som gör allt han kan.

Denna tråd börjademed något konstuktivt det var ett S för mycket i ett ord på login sidan. fast sedan har det spårat ut å börjat gälla hela layouten ..

fast det kanskei finns vissa av er som ringer/mailar/skriver till typ aftonbladet å gnällre på deras layout ??

SUMMA
            alla kan inte alltid vara nöjda, å låt oss då anv dettaq ställe för att dela med oss och fråga om hjälp. inte sitta å sura för dom inte vill ha hjälp när man tycker man kan göra något bättre, visst erbjud dig men BITCHA inte om det om dom inte är intreserade .

Mina 50: öre

//Coffe
            Har inte gjort någon fiske site å varför göra en när fiskesnack.com finns.

annars gör jag

exhale.se
            hangover.exhale.se

( 2 olika site´s )

Kommentera

re: zipper

RE :zipper

Såg en sak till ..

spännande ålders argument du slängde in där om att många e inte så gamla så dom vet inte vad dom pratar om.

Frågar mig nu vad du basserar det på .. många av sveriges bästa webdesigners är under 20.

har jobbat med IT dom senaste 7 åren och anser mig ha rätt bra koll på datorer då jag började anv dom vid 10år ålder.

men du kanske har hört talas om problemt med att bli profet i sin egen stad ?

//Coffe

Tha fickesnack bitch

annars gör jag

exhale.se
              hangover.exhale.se

( 2 olika site´s )

Kommentera

Re: re: zipper

Originally posted by coffe
                RE :zipper

Såg en sak till ..

spännande ålders argument du slängde in där om att många e inte så gamla så dom vet inte vad dom pratar om.

Frågar mig nu vad du basserar det på .. många av sveriges bästa webdesigners är under 20.

har jobbat med IT dom senaste 7 åren och anser mig ha rätt bra koll på datorer då jag började anv dom vid 10år ålder.

men du kanske har hört talas om problemt med att bli profet i sin egen stad ?

//Coffe

Tha fickesnack bitch
                Jag är bara nyfiken.
                Vad inom IT jobbar du med?
                Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

system tekniker

allt ifrån gretas kontors pc där word inte får rätt indrag på höger tilll AS400 typ

kodar å knepar html/php/mysql samt leker med mitt undrebara linux annars.

just nu e jag heltidsfiskare ( arbetslös ) men tänkte ta å fixa ett jobb efter höstfisket..

//Coffe

You say slut i say HO

annars gör jag

exhale.se
                  hangover.exhale.se

( 2 olika site´s )

Kommentera

BTW

Har masken ( spelet) på hålkort om någon har en hålkortsläsare fast ni får bara kopiera mitt första orginal spel ju

=) =)

annars gör jag

exhale.se
                    hangover.exhale.se

( 2 olika site´s )

Kommentera

Brukar läsa här på forumet en hel del, även om jag inte skriver så mycket. Tycker att det är hemskt att man inte kan få säga vad man tycker utan att bli grillad som en halstrad bäver av wannabe-ungar som hoppas på att få bli admin eller nåt sånt genom att försöka ställa sig in.

Sidan är hur som helst jävligt ful, så håll käften alla som anser att den är perfekt. Det GÅR att göra en snyggare med mycket mindre bilder och mycket mindre storleksmässigt.

En sak som jag direkt ser när jag går in på sidan är att den använder frames. Det är väldigt jobbigt när man ska öppna en länk i ett nytt fönster, men det är också (och kanske viktigare för admin här på sidan) en sak som försvårar extremt mycket för t.ex. Google.

En annan sak är att det är för mycket bilder, man skulle kunna byta ut de flesta av bilderna i t.ex. menyn mot text utan att det skulle bli fulare. Tvärtom, skulle troligen bli mycket snyggare!

Loggan skulle också kunna bli bättre, det är en mycket snygg bakgrundsbild, utnyttja den bättre!

F.ö. tycker jag att zipper har rätt i det han säger!

Skulle dock vilja tacka för en bra sida och en mycket bra sididé, bara tänk på att fixa lite i designen så skulle det bli ett kanonställe!

PS: Jag jobbar som webbdesigner och har gjort så sedan Netscape 2, minns inte riktigt när den kom dock Ett antal år är det iaf.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 209 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art