Ursprungligen postat av JohanP
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jag gillar Linder ;)
Collapse
X
-
Jepp..."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
-
Det enda jag har är pengar...Ursprungligen postat av Xtreame Visa inläggLinder verkar vara en båt som väcker känslor hos folk. Otroligt att folk dammar ihop som dom gör pga av en båtsort...
Personligen skulle jag gärna ha en Linder men skulle aldrig betala det dom kostar. Känns som lite båt för pengarna."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
Mycket möjligt, i vissa sammanhang.. visst man kan inte så lätt bära en bassboat om man skall till ett otillgängligt träsk, då min väger 1,3ton.. osv.. men att dom skall vara ostabila o dålig kvalite? hmm.. undrar i vilken bb du ha åkt? dåm e ju inte så många här i norden, de i "glasfiber" alltså.. o förväxla inte en bb:s med en nitad alu-tracker från 79, e du snäll.. men visst jag skulle kunna tänka mig en liten linder, absolut! skulle passa bra på flaket på chevanUrsprungligen postat av Jan O Visa inläggBassboats är mycket sämre än Linder...
I come from a small drinking island, with a fishingproblem.
Kommentera
-
....jag la upp den här tråden lite på skoj. Vilken båt man väljer är helt upp till var och en. Plast eller plåt är en smaksak och en prisfråga. Även estetik och ändamål spelar in... Köp det ni tycker passar och välj material efter plånbok och ändamål. Lev väl..."Det är ingen idé att skynda sig om man inte vet var man är på väg. Man vet ju ändå inte när man är framme" - Nalle Puh
"Keep it simple"
//Jan O
www.fisheco.se
www.brofiske.net
www.magazinefisheco.se
Kommentera
-
HahahaUrsprungligen postat av FiskeJacke Visa inläggtintin_jkpg verkar ha en väldigt härlig kvinnosyn och kommer säkert att komma långt i sitt liv med sin manlighet.
Jag gillar ryds!
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
tack =)Ursprungligen postat av FiskeJacke Visa inläggtintin_jkpg verkar ha en väldigt härlig kvinnosyn och kommer säkert att komma långt i sitt liv med sin manlighet.
Jag gillar ryds!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 123 visningar