Jakt & Fiske ikväll kl 20.00 missa inte!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jakt & Fiske, omstart efter juluppehållet
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av aliosh Visa inläggJakt & Fiske ikväll kl 20.00 missa inte!
Kommentera
-
Boss
HAHAHAHAHAHAHAHA såg ni William idag. Han hade kvar Bossetiketten på sin kavaj, så jävla go gubbe. Vafan e det med karln, trodde han var en stekare. Hans frilla börjar bli lite väl nu också, han har ju inget hår kvar och ändå skall han ha stekarfrilla. Ett stort plus att han höll i en fisk själv idag och att man fick se en 19kilos gädda (uppstoppad)
Tjo
/O______________________________________________
2010 är det fluga som gäller
Kommentera
-
Jag tycker som övriga här inne, och tycker att de borde sluta köra flugfiske hela tiden! Håller med några som sa att Fiskedrag var mycket bättre program + att Johan & Mikael är ju roligare också. Tycker att william är lite för insatt i flugfisket och William har det lyxit och man lär sig inte så mycket av jakt & fiske, men däremot på fiskedrag eller williams eget program Fiske som är dubbelt så bra som jakt & fiske. In med Fiskedrag igen.....
Kommentera
-
In med Mikael och skjut William? Så vart programmer räddat. En sak jag har svårt o fatta är hur fan en sån stekare som William har intresserat sig så kopiöst för fiske. Kanske iofs bara är intresserad av stekfisket utomlands på fancy places och tvingar göra det andra. Men varför i helvete tar man en sådan programledare då? Ajja orka analysera nu tar vi o skjuter KARLN! Mot sherwoodskogen!NAJ! Jag plurra igen!
Kommentera
-
William kan ju inte ens greppa ett spö med haspelrulle. I ett program står han och fiskar abborre med haspel och håller spöt längst bak i handtaget istället för att ha rullfästet mellan lång- och ringfingret som brukligt är. Som en j...a nybörjare. Tycker bara han verkar snobbig och får åka på dyra resor som TV betalar. Får inget fiskesug alls av att se programmet.
Tacka vet jag program som t.ex. "Jakten på gammelgäddan" med Martin Falklind. Han är en riktigt bra fiskereporter.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av PederE Visa inläggWilliam kan ju inte ens greppa ett spö med haspelrulle. I ett program står han och fiskar abborre med haspel och håller spöt längst bak i handtaget istället för att ha rullfästet mellan lång- och ringfingret som brukligt är. Som en j...a nybörjare. Tycker bara han verkar snobbig och får åka på dyra resor som TV betalar. Får inget fiskesug alls av att se programmet.
Tacka vet jag program som t.ex. "Jakten på gammelgäddan" med Martin Falklind. Han är en riktigt bra fiskereporter.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-02-15, 12:55 -
-
Svar till KEPWORTH Litiumbatteriav SpringarenSjukt att Svenska sportfiske butiker tar 10t för något man kan köpa för 2500kr, är det samma batteri...1 Foto
-
2025-02-17, 20:20 -
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
2024-11-17, 23:18 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 209 visningar
1 gilla
|