Så var det dax att ta tag i detta med att ses på ett fiskepass ! Lördagen den 16:e Augusti kör vi första "delträffen" som går i Sutarens tecken.
Mitt förslag är att vi ses i hyfsat god tid runt 18 för att dela in oss i mindre lag som får kämpa mot varann. Högsta vikt/högsta totalvikt/Flest fiskar/Bästa bonusfångst är väl lämpliga delmoment tycker jag.
Vilken sjö vi ska välja är jag lite osäker på men föreslår antingen Mörtsjön i Täby eller Långsjön i Fruängen (som båda ingår i Sportfiskekortet och går smidigt att ta sig till både med bil och kommunalt). Rösta på den sjö ni tycker så tar vi den som flest väljer.
Var och en tar med egen utrustning, dricka och mat.
Vilka är sugna på att haka på ? Skriv upp er i listan nedan:
1. Bergman
2. Annica (Bergmans flicka)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Mitt förslag är att vi ses i hyfsat god tid runt 18 för att dela in oss i mindre lag som får kämpa mot varann. Högsta vikt/högsta totalvikt/Flest fiskar/Bästa bonusfångst är väl lämpliga delmoment tycker jag.
Vilken sjö vi ska välja är jag lite osäker på men föreslår antingen Mörtsjön i Täby eller Långsjön i Fruängen (som båda ingår i Sportfiskekortet och går smidigt att ta sig till både med bil och kommunalt). Rösta på den sjö ni tycker så tar vi den som flest väljer.
Var och en tar med egen utrustning, dricka och mat.
Vilka är sugna på att haka på ? Skriv upp er i listan nedan:
1. Bergman
2. Annica (Bergmans flicka)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.