Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Scotty exv
Collapse
X
-
Hej Tamtam! Hur gamla kan dom här riggarna vara och vad är värdet på dom tror du, samt hur fungerar det med frakt och betalning?
Jag har aldrig köpt något från USA tidigare, men tänkte beställa nya riggar efter helgerna från USA, det här såg riktigt intressant ut.
Tack för tipset!
TL
-
Riggarna ser ok ut, ungefär så som ett par beg. borde se ut efter något års användning.
Frågan är bara om säljaren skeppar till Sverige (eller Norge, hehehe), men man måste i så fall skriva till säljaren för bekreftelse på det och också få ett pris på frakten (och transportör). Sen skall man också ha högsta bud och det är ju inte givet på förhand eller...?
mvh
Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Se det bara som exempel kommer nytt och mer hela tiden lär er utnyttja den amerikanska marknaden via Ebay.Ursprungligen postat av TL Visa inläggHej Tamtam! Hur gamla kan dom här riggarna vara och vad är värdet på dom tror du, samt hur fungerar det med frakt och betalning?
Jag har aldrig köpt något från USA tidigare, men tänkte beställa nya riggar efter helgerna från USA, det här såg riktigt intressant ut.
Tack för tipset!
TL
Enligt annons säljer den endast i USA (annons av privatperson boende i staten Washington) men sådant har jag kringgått massor av gånger en vänlig och hövlig förfrågan kan öppna totalt för ett bid från Sverige inte alltid men väldigt ofta dock se till att engelskan är begriplig vid förfrågan mycket viktigt.
Grejorna flygs hit normalt, full betalning på förhand gäller alltid via Paypal som är suveränt bra.
Ska inte tvärsäkert påstå att allt är mycket billigare i slutändan för du kan göra fynd här också, en viktig skillnad är att marknaden är så oerhört mycket större det mesta dyker upp relativt snabbt.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Blev felUrsprungligen postat av TL Visa inläggHej Tamtam! Hur gamla kan dom här riggarna vara och vad är värdet på dom tror du, samt hur fungerar det med frakt och betalning?
Tack för tipset!
TLSenast ändrad av TAMTAM; 2007-12-26, 18:03.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Maldini, 2010-08-30, 09:41
|
7 svar
1 526 visningar