Båd-ramp vid Vaxholm/Djurö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Båd-ramp vid Vaxholm/Djurö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Båd-ramp vid Vaxholm/Djurö

Hej, ska ta med mig min båt upp till vaxholm och fiska lite HÖ. Men letar fortfarande efter en båtramp i närheten till vaxholm. Slänger ut denna tråd för att se om någon i stockholms regionen kan hjälpa mig med att förklara till en bra och isfri båtramp.

Hör gärna av er.
    [FONT="Times New Roman"]Nu rockar vi, drar och fiskar ännu mer fisk. [/FONT]

Ursprungligen postat av PikeArrows Visa inlägg
    Hej, ska ta med mig min båt upp till vaxholm och fiska lite HÖ. Men letar fortfarande efter en båtramp i närheten till vaxholm. Slänger ut denna tråd för att se om någon i stockholms regionen kan hjälpa mig med att förklara till en bra och isfri båtramp.

Hör gärna av er.

Hej,

Problemet som du nämner är just en isfri ramp. Det finns en naturramp vid pålsundsbron. Den är fortfarande isfri. Den ligger på bogesundssidan av bron. Har aldrig lagt i där själv men sett andra göra det. Kanske nga annan som har mer koll på den.

/Zamba
    Vart är havsöringen??

Kommentera

Hör gärna av er.
      Du har som en annan svarat isfri ramp vid pålsundsbron men där lär du behöva fyrhjuldrift för att ta upp om du har en stor båt.Det finns ramp inne i vaxholm som är kommunal men dåligt med parkering där,då behöver du parkera på annat ställe.Den rampen fungerar bra för i och upptagning men som sagt det är inte tillåtet att parkera just vid rampen.

Kommentera

Hör gärna av er.
        Finns ju en ramp vid kustbevakningen kanske den Micke menar om den är isfri vet ja inte , men det borde den ju vara .
        Hur är det vid strömma kanal då går säkert å ringa till tror det är nån restaurang eller affär där .
        Det är ju nära till Djurö.

Kommentera

Ursprungligen postat av mikwed Visa inlägg
          Du har som en annan svarat isfri ramp vid pålsundsbron men där lär du behöva fyrhjuldrift för att ta upp om du har en stor båt.Det finns ramp inne i vaxholm som är kommunal men dåligt med parkering där,då behöver du parkera på annat ställe.Den rampen fungerar bra för i och upptagning men som sagt det är inte tillåtet att parkera just vid rampen.
          Vaddå inne i vaxholm? Beskriv närmare bestämt, tex till höger om färjkajen 20 meter, för jag har då inte sett en iläggnigsramp i vaxholm centrum. det finns den på bogesund men den verkar osäker så här års.
          Better to look good losing than looking bad winning.

Kommentera

Ursprungligen postat av z28rikard Visa inlägg
            Vaddå inne i vaxholm? Beskriv närmare bestämt, tex till höger om färjkajen 20 meter, för jag har då inte sett en iläggnigsramp i vaxholm centrum. det finns den på bogesund men den verkar osäker så här års.
            Hej här får du en vägbeskrivning till rampen, när du passerat vaxholmsbron tar du första höger och och sedan första vänster och följer den vägen kanske femhundra meter och när du passerat bussparkeringen på vänster sida svänger du vänster ner mot vattnet och där ligger rampen. Den vid bogesund är öppen nu den också ,det ligger ingen is någonstans.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 383 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art
            av .art