en av FS riktiga veteraner och profiler har nu tagit sin 9:e 10+ (en rugengädda dessutom) vilket jag tycker är värt att uppmärksammas. i o f s är det bara tur, men ändå... tycker att det vore kul att peppa KG? att jaga sin nr 10, så jag erbjuder en ålandshelg i egen stuga för KG? och valfri fiskekompis, när nr 10 är landad... jag står för stuga, mat och vedhuggning...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
grattis KG?
Collapse
X
-
grattis KG?
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/Taggar: Ingen
-
De roliga är att han inte kan fiska ...Men ge han lite stöd så kanske han kan bli bättre.
KG?,kul och grattis !Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
-
HAHAHAHAHAHAHAHAKeep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ja, gamla representativa gubbskrällen behöver väl all hjälp de kan få... grattis KG, men borde det inte vara fler storgäddor vid det här laget? Självklart får du bjuda med mig, men tror inte att du pallar trycket... du har ju helt klart sett lite vek ut de senaste 20 kilona...Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Tackar så mycket för inbjudan. Vore jättekul om det gick att komma loss! F.ö är det som det är. Missade man superfisket på 80-talet så är det inte helt lätt att rada upp tior. I synnerhet inte om man har familj och heltidsarbete. Jag är riktigt glad varje gång det sker! Med mina mått sett så har jag ett helt okej facit efter 2002. Dessutom utan att ta till fega metoder som livebait eller ismete...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggMed mina mått sett så har jag ett helt okej facit efter 2002. Dessutom utan att ta till fega metoder som livebait eller ismete...
KG är dock inte en av dem.Senast ändrad av grindpalm; 2007-12-15, 18:31.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Grattis
Nio över 10+ är grymt bra och ingen som kan ta ifrån dig. Rätt som det är så du uppe i 15 över 10. Man kommer liksom in i en het zon mentalt och då har man potential nästan varje gång att klämma något stort,,,,,,, sen är man ur zon och då blir det bara snipor och en lång depression .....min teori och erfarenhet. I våras klämde jag en 12.4 , 10,5 , 7 st runt 9 , 9 st runt 8 och ett otal gäddor i spannet 7 - 5 kg under hösten så har det bara blivit snipor jag är ur zon helt enkelt. Hur eller hur grattis !
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 369 visningar
1 gilla