Saker som lidit pga ert fiskeintresse? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Saker som lidit pga ert fiskeintresse?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Härligt elanen, alltså att du fortsatte fiska ändå Själv lider jag nog ekonomiskt Man blir ju så köpsugen varje gång man ser AB-loggan eller liknande
    Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

skolan, även m,in sportfiske skola :-)
      Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!

Kommentera

Ursprungligen postat av elanen Visa inlägg
        Jag hamnade på ungdomshem (skolhem) när jag var 9 år bara för att jag sket i skolan och fiskade. Det var ett renodlat undomsfängelse.
        Är en av dom som som har överlevt detta helvete att som liten skickats bort.
        Speciellt när man inte förstod varför.
        Grunden var ju att det var otryggt hemma. Med föräldrar som egentligen inte alltid var lämpade för just den rollen.
        Myndigheterna tog inte tag i huvudproblemet (föräldrarna) utan gjorde det lätt och skickade bort oss.
        När man är 9 år kan man ju inte föra en talan om att morsan eller farsan är dumma.
        Sen vet man ju bara vid den åldern att nåt är fel.
        Sen när myndigheterna (sossar, vänstern) dom små rara Stalinpartierna.
        Som gjort så gott för oss barn i många herrans år.
        Mina papper från Älvestorp (Nora) är uppgrillade. Det enda som fanns kvar var mitt inskrivningspapper.
        Vill inte önska min värsta ovän något sådant som drabbade massor av barn från 40-talet ända upp till 70-talet.
        Ändå var jag inte mer där en ett par månader.
        Men har satt spår i mitt liv.
        Precis som att vakna upp i en mardröm var det då.
        Var program om det på TV och har talats massor om det flera gånger om på olika tidningar. Finns hemsidor på nätet också. Vi kräver en ursäkt och för många en ekonomisk ersättning. Min morsa fick reda på hur det varit på Älvestorp när jag kom hem. Hon vart alldeles förstörd och ångrade att hon skrev under. Det var en skolpsykolog som övertalade henne. Och den kärringen vrider nog sig i sin grav nu hoppas jag. MVH Gunnar Jansson som inte slutade fiska för det. Utan blev ännu fisketokigare.

Fan va grymt..... Finns måna roliga exempel ppå vad osm lidit pga ert fiske...

Keep it up!
        http://www.silverbums.com

Kommentera

Mitt fiske är min livstil och jag anser nog inte att något blivit lidande som jag inte har valt bort själv.
          sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Szaaz Visa inlägg
            Låt oss se: En kväll på krogen MAX 1000 spänn. Ett besäk på AttitudeBaits minst 3000.
            Tusen spänn?? Det är ju en entréavgift nånstans och tre drinkar. Stannar sällan där för min del tyvärr...

Ekonomin, familjen, arbetet, icke fiske intresserade kompisar är det som får lida... Fast vad gäller familjen så har det ju positiva sidor som flera nämner - man blir glad & positiv när man får utöve sin hobby ofta och mycket.
            Min blogg

Kommentera

Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
              Tusen spänn?? Det är ju en entréavgift nånstans och tre drinkar. Stannar sällan där för min del tyvärr...

Ekonomin, familjen, arbetet, icke fiske intresserade kompisar är det som får lida... Fast vad gäller familjen så har det ju positiva sidor som flera nämner - man blir glad & positiv när man får utöve sin hobby ofta och mycket.
              Dricker du för mer än tusen oftast, så köper du helrör, champagne eller bjuder mkt.

Eller så dricker du mer än 20 öl
              Eller mer än 10 6or,
              eller mer än 6 riktigt fina long islands.

Kommentera

Mitt Rallyåkande har blitt lite lidande... timmarna i garaget har lixom uteblitt, man får prioritera lite, det e väl det allt handlar om när det kommer till kritan

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                64 svar
                15 018 visningar
                1 gilla
                Senaste inlägg .art
                av .art