vad saknar ni i svenska fiskebutiker? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vad saknar ni i svenska fiskebutiker?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Önskar en butik med metesaker med ordentligt sortiment både för tävling och specimen, line-up av take-a-part och teleskop med grejer i lager, maggots, pinkies, casters och mask i lager med vettiga priser och skapligt sortimet av mäsk så man slipper köpa ett halvt ton i början av säsongen.

Kommentera

Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inlägg
      jag saknar en sån där liten.. en sån där fykantig liten grej.. eller vad ska jag med den till...
      AAAAHAHAHHAHAHAHAHA

Kommentera

Jag saknar stora spinnare!

Vad hittar man stora tunga sådana? 45gram och uppåt?
        Fabrikör Stava rules...

Kommentera

var i helsingör idag köpte en burk borstmask och 3 pilsner
          inte för att jag saknar det i dom svenska affärerna men trevligt var det

Kommentera

Jag önskar att dom tog bort alla onödiga jerk beten, dom är så jävla dyra , och så jävla överreklamerade, ärlig är det någon som fått någon stor fisk på dessa beten, visst någon liten snipa har väl huggit, men dom hugger väl på allt. Som någon sade tidigare våga vägra jerk.

Kommentera

här på ön har vi inte ens en renodland fiske butik, men där det finns fiske prylar skulle jag vilja se ett större sortiment av rullar faktiskt, även lite mer beten, har inte zalt , zam westins mm här
              blaah

Kommentera

Jag är i USA och arbetar just nu och har haft chansen att besöka ett flertal jakt och fiske butiker i North Carolina, Här finns allt och priserna är 45-50% lägre än priserna i Sverige.
                Jag skulle ha vilja några större "stormarknader" för oss fiskare och jägare här i landet.
                Jag tror att om det fanns några runt om i landet så skulle man vallfärda dit en eller ett par gånger/år.

Kommentera

Märkligt detta trodde internet var till för att fixa det hela, själv saknar jag inte ett skit, via datorn står hela världen öppen skaffa de rätta fraserna så finns allt att hämta på postkontoret när det passar, att tro att butikerna här skulle klara detta är omöjligt, helt enkelt för liten marknad, tvingas man beställa spelar det ingen roll om det är långväga.
                  I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Utbudet idag överstiger vida det som fanns när jag var tonåring, ( 80-talet ) då var det artiklar i tidningar om att "göra det själv" prylar om man ville komma bort från standardutbudet. På den tiden sträckte det sig till att ta hem ett 35 grams Atomdrag som ansågs groteskt stort bete. Cisco Kiden fanns oftast bara i 40 gramsstorleken. När sedan Swim Whizzen och Westins Jätten dök upp kunde man släppa sina hemgjorda magnumwobblers.
                    Allting är bättre idag, materialen i spöna, rullbromsen, krokar, linor, hakar, flöten ja du kan i princip räkna upp det mesta förutom en sak. De gamla Westins Jättarna och magnum piken som gjordes i källaren i Älvkarleby av familjen Westin dom är än idag oöverträffade.

Kommentera

Ursprungligen postat av Wolfen Visa inlägg
                      Jag önskar att dom tog bort alla onödiga jerk beten, dom är så jävla dyra , och så jävla överreklamerade, ärlig är det någon som fått någon stor fisk på dessa beten, visst någon liten snipa har väl huggit, men dom hugger väl på allt. Som någon sade tidigare våga vägra jerk.
                      SUCK!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 209 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art