"välj mellan mig och ditt j"#¤la fiske!!" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"välj mellan mig och ditt j"#¤la fiske!!"

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av bidus Visa inlägg
    Underbar låt!!

Kommentera

skulle vara väldigt tråkigt om damen där hemma skulle ställa ett sånt ultimatum, det som främst gör att det kan bli gnäll hemma är att hon inte har nåt vidare intresse som hon brinner för och jag har fiske, fotboll (tränar o spelar ett par dagar/v, sen vill jag se hockey och fotboll både på tv och live så ofta jag kan, detta tar ju endel tid hehe.

men än så länge funkar det och det kommer det nog fortsätta att göra så länge som man ändå prioriterar sitt förhållande i botten

Kommentera

varför skall man välja,behöver man det har man fel fru/tjej/sambo/kärring

Kommentera

Jag brukar säga som så här när frugan börjar knorra...
          Det är väl bättre att jag är i en båt på havet än sitter å knarkar nere på stureplan?
          Då brukar hon bli tyst!
          [FONT="Franklin Gothic Medium"][/FONT]
          Läs gärna min fiskeblogg!! - pappafiskar.blogg.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Snapsen Visa inlägg
            En polare höll på att få en ofrivillig skillsmässa när tanten klagade över att han fiskade så mycket, hans svar var väl inte så lyckat;
            -Du håller hela tiden på med dina intressen, städa, laga mat och tvätta som tar mer tid än vad jag lägger på mitt intresse!
            det bästa svaret jag hört på länge. hahahaha.. men mycket förvånansvärt att han överlevde..

Både jag min flickvän och kompisen med hans flickvän satt o diskuterade det där.

Och innan jag och kompisen hann säga något om svaret vi skulle säga till våra flickvänner så sa dom självmant att vi skulle välja fisket framför dom om dom skulle ställa ultimatumet.
            så vi förstår varandra mycket väl ja o min flickvän.
            Ja Varför Inte Sticka Ut o Dra Ett Par Bamsingar

Kommentera

Tycker de som bär på pojk/manstankar om hur tjejerna är krävande, jobbiga eller underordnande verkar lite förlegat. Jag köpte ett bra spö till tjejen och sa att hon var mer än välkommen att följa med när hon ville på fiske. Det har hänt en gång, vill hon följa med oftare är ingen mer än jag nöjdare. Det är väl halva saken att dela livet med ngn. Fiska med grabbarna eller grabbarna och tjejen. Trevligt hur som. Sist men inte minst, Glad sommar!
              http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

Jag är jäävligt bortskämd, har jag förstått..

Synd med folk som inte kan uppskatta att partnern har en hobby..
                När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd..

Kommentera

E de bara jag som hade valt kärleken framför fisket? Tänk om man skulle råka ut för en olycka, måste amputera bägge händerna, ja och så har man sagt till tjejen att man valt fisket före henne. Då kan man sitta där i sin ensamhet och har ingen som har en kär och man kan inte fiska. Nä helt ärligt, för mig är valet så innihelvetes solklart, jag är precis nybliven singel, jag hade kastat alla sakerna i sjön om det behövts!
                  Vila i frid Ozzy, vila i frid...

Kommentera

Ställer kvinnan ifråga ett sånt ultimatum så bevisar ju det två saker:

1. Hon respekterar inte mig för den jag är inkl. mina intressen.
                    2. Hon har inte en susning om hur jag fungerar som person.

Så, skulle hon göra det så bevisar ju det bara att hon är fel för mig och alltså skulle jag nog ställa henne mot väggen och säga att hon fan får bjuda till och lära känna mig annars kan det kvitta.

Men, som tur är så har jag grym tur. Min sambo har alltid stöttat mig i mitt fiske och när jag som en kul grej köpte en rulle till henne visade det sig att hon delade mitt intresse och hence forth så fiskar vi mycket tillsammans. Självklart får jag min fisketid utan henne också, men jag tycker nog faktiskt att det är roligare när hon är med.

Dessutom, hon brukar komma och säga: Du är ju ledig idag, ska du inte passa på att ge dig ut litegrann. Hon vet med andra ord vad som behövs för att få mig att funka.
                    http://fiskedanko.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av diedose Visa inlägg
                      Haha! Klockrent!

Min vill följa med varje gång jag drar ut. Men jag säger bestämt att en tjej inte har något i båten o göra när jag fiskar.
                      SÅ kan man ju inte tänka! Vilken dröm om frugan skulle vilja följa med ut ibland! Delad glädje är ju dubbel glädje! Vi metar i alla fall några gånger per sommar, men de fick gärna vara mer... I övrigt är hon rätt förstående tack och lov! Nu väntar jag på sonen som står på tillväxt, vi börjar med lite mete i sommar..
                      /Team Perax, Jon Persson
                      http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 134 visningar
                      1 gilla