Greenpeace! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Greenpeace!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

själv är jag aktsam mot göningar då de allt för ofta visat sig angripa sportfiskare..... Jag vill behålla min rätt att sportfiska!

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
      själv är jag aktsam mot göningar då de allt för ofta visat sig angripa sportfiskare..... Jag vill behålla min rätt att sportfiska!
      Jag har pratat om sportfiske med dem som ringt och velat tigga till sig mer "månadspeng", och de har inte haft några direkta åsikter om sportfiske, utan tyckt att det är bättre att vi sportfiskare fångar vår matfisk själva, än att sponsra trålarna osv. De har väl över lag varit rätt oinsatta i hur "modernt" sportfisketänk är, och trott att vi bara är ute efter att fylla frysen, men efter en förklaring om hur de flesta av oss ser på vår hobby och naturen, så har de tyckt att sportfisket är försvarbart eller vad man ska kalla det.

Risken finns ju att de förstått att de blir utan månadspengen om de bråkar...
      mer minor i trålarna

Kommentera

Visst kanske dom är bra. men mina sympatier får dom inte.
        Dom väljer sina "slag" lite hur som helst verkar det som, och ingen ska inbilla mig att dom angriper dom som stöttar dom med pengar.
        Har läst för mycket anklagelser om "friköpning" för att inte tro att det ligger en gnutta sanning i det.

Nä då finns det säkert dom som gör seriösare arbete tror jag, fast dom fyller säkert nån funktion, om inte annat för 60talister som aldrig växte ur hippie stadiet
        Team Fanny Farm

Kommentera

Ursprungligen postat av Team Fanny Farm Visa inlägg
          Visst kanske dom är bra. men mina sympatier får dom inte.
          Dom väljer sina "slag" lite hur som helst verkar det som, och ingen ska inbilla mig att dom angriper dom som stöttar dom med pengar.
          Har läst för mycket anklagelser om "friköpning" för att inte tro att det ligger en gnutta sanning i det.

Nä då finns det säkert dom som gör seriösare arbete tror jag, fast dom fyller säkert nån funktion, om inte annat för 60talister som aldrig växte ur hippie stadiet

Nämn en organisation som du tror gör likvärdigt arbete eller mer.

Kommentera

Tja så här på rak arm så lägger ja nog ett bud att WWF är minst lika nyttig.
            Team Fanny Farm

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
            64 svar
            15 181 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg .art