BJ för 270kr?! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BJ för 270kr?!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av karki Visa inlägg
    Tippar på att det är något fuufens med den där. Att typ hans polare gått in och budat.. ? :S.....

Inte är det "oinsatta" fiskenissar som kör jerkbait, så varför vara dum och betala priset av 2 Busters för en.....
    Får väl se hur affären går via omdömena?
    Tråkigt ifall det skulle vara nåt fuffens med det där.
    Har gjort affärer med Konsta tidigare, kan rakt av säga att betena jag köpte var kanonklipp och han levererade mkt snabbt. Dessutom var han riktigt trevlig. Fiskar ungefär på samma områden sen många år tillbaks.
    Hoppas iaf för hans skull att han slapp en blåsning...vill inte riktigt tro det där om budtrissning i hans fall...

Kommentera

Ursprungligen postat av Alessandro Visa inlägg
      Fast ledaren är ju en noll-referensare, alltså lite varningsflagg...
      STOOOOOOOOOOOOOR varningsflagg indeed...

Kommentera

Tråden borde heta: BJ över 300?????!!!

Ja herre jösses... tror det är nån som jävlas och inte kommer pröjsa...

Kommentera

En fint? Han kanske tror att många ska lägga ut BJ:s efter detta och så kan han köpa dom billigt.
          Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
            En fint? Han kanske tror att många ska lägga ut BJ:s efter detta och så kan han köpa dom billigt.
            Jag fick 140kr och neråt för mina. När jag kollade senast var medelpriset 103kr.

Fick t.ex. 120kr för en som jag fått runt 15pikees (den ser inte precis ny ut) på och ny kostar 119kr

EDIT; Säg att han bjuder 500kr och den blir "såld" men han inte betalar, då står säljaren där med en avgift på 25kr som han endå måste betala?
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
              Jag fick 140kr och neråt för mina. När jag kollade senast var medelpriset 103kr.

Fick t.ex. 120kr för en som jag fått runt 15pikees (den ser inte precis ny ut) på och ny kostar 119kr

EDIT; Säg att han bjuder 500kr och den blir "såld" men han inte betalar, då står säljaren där med en avgift på 25kr som han endå måste betala?
              He he ja de e bra betalt för gamla grejjer. Ja de e fan att folk bär sej åt på det viset, men måste han verkligen betala avgiften fast han inte får i pengarna?
              Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Flode, om man i det läget som säljare står med skägget i brevlådan är det bara kontakta tradera i ärendet och uppge vilka auktioner det gäller. I det här läget, när budgivaren tokbudat på så pass mycket lär han definitivt bli avstängd.
                Nu vet vi ju inte om så är fallet men visst verkar det snurrigt...?

Jo har sett att de flesta som lägger upp BJ får hyfsat i förhållande till nypris men på de här nivåerna har det aldrig varit...

Kommentera

Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inlägg
                  He he ja de e bra betalt för gamla grejjer. Ja de e fan att folk bär sej åt på det viset, men måste han verkligen betala avgiften fast han inte får i pengarna?
                  Skiter väl tradera i eftersom man annars skulle kunna slippa avgiften på det sätter, jag vet faktiskt inte hur det funkar, man kanske slipper avgiften om man "startar" om auktionen direkt.
                  sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                    Skiter väl tradera i eftersom man annars skulle kunna slippa avgiften på det sätter, jag vet faktiskt inte hur det funkar, man kanske slipper avgiften om man "startar" om auktionen direkt.
                    Nä man behöver inte pröjsa - har hänt mig ett par gånger att köparen bangar efter auktionen.

Det konstiga är väl att det inte bara är herr-noll-referenser som har budat utan även ett par andra snubbar varav en med rätt många omdömen

Kommentera

Ursprungligen postat av Stubben Visa inlägg
                      http://www.tradera.com/_Buster_Jerk_-auktion-48137686

Ja herre jösses... tror det är nån som jävlas och inte kommer pröjsa...
                      Men kolla budhistoriken, de e ju 22 bud totalt!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 019 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art