sm i kust:D - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sm i kust:D

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

joo i det sammanhanget tkr jag att det stämmer... men om man säger så här då... hur många är det som är med i ex pimpel SM joo flera hundra och då stämmer ditt citat... men hur gör man om inte kan komma ut på andra sätt osv... men vad är egentligen sportfiskarna mot yrkesfiskarna??? om du tkr att vi är slaktare vad är de då?? är de yrkesmördare lr??:0
    det är alltid lättare att komma ut på tävlingar om man är under 18 för då har man bara cykel/moped att kunna ta sig till olika ställen..... men du får ju alltid tycka vad du vill och jag hoppas att jag får tycka vad ja vill men nu var det inte det jag undrade över utan är det några som har bilder från kust SM 2007!!

Kommentera

I morgon ska jag fiska Nordiska mästerskapen i havsfiske. Där får du ta med fisken hem om du vill annars säger man till fiskekaptenen på båten så noteras fångsten och du kan släppa i fisken igen.
      Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

joo det är ju ett bra sätt...men skall man alltid ha med kontrolanter på vanliga tävlingar då???:/ det är ju det..
        men det är ju faktiskt ett väldigt bra sätt att göra.
        vart går det någonstanns?? vet du om det är med någon från tidaholm som heter Benny??, lr om björn carlo är med???

Kommentera

Ursprungligen postat av jerry90 Visa inlägg
          joo i det sammanhanget tkr jag att det stämmer... men om man säger så här då... hur många är det som är med i ex pimpel SM joo flera hundra och då stämmer ditt citat... men hur gör man om inte kan komma ut på andra sätt osv... men vad är egentligen sportfiskarna mot yrkesfiskarna??? om du tkr att vi är slaktare vad är de då?? är de yrkesmördare lr??:0
          det är alltid lättare att komma ut på tävlingar om man är under 18 för då har man bara cykel/moped att kunna ta sig till olika ställen..... men du får ju alltid tycka vad du vill och jag hoppas att jag får tycka vad ja vill men nu var det inte det jag undrade över utan är det några som har bilder från kust SM 2007!!
          Det går faktikst utmärkt att åka med ut på "tävling" utan att tävla, har gjort det flera gånger som junior.

Förresten var jag med i en tävling så sent som idag, löjmete, först till 10, och jag VANN.
          sigpic

Kommentera

jaha...men vad är det för nån tävling då lr?? tar man ju på ca 20min MAX!!!! om de är i stöten! och vad gjorde ni med dem då?? aha men va fan varför då inte tävla lika gärna?? släppte du tbx fisken då lr??

Kommentera

Ursprungligen postat av jerry90 Visa inlägg
              jaha...men vad är det för nån tävling då lr?? tar man ju på ca 20min MAX!!!! om de är i stöten! och vad gjorde ni med dem då?? aha men va fan varför då inte tävla lika gärna?? släppte du tbx fisken då lr??
              Snarare 2minuter, men det var ju inte riktigt det vi pratade om. Vi DÖDADE dom.

För att man inte vill dunka 10 1kgs pikkes och slänga i skogen på vägen hem? När du blir lite äldre kommer du inse att man inte måste tävla hela tiden. Visst, är tävlingen på samma villkor som du annars fiskar såvisst, men är den inte det finns det ju ingen anledning att ställa upp. Jo lite inbördes beundran, jag fick flest 1kgs gäddor att slänga i skogen, så jag är bäst? Bäst på vaddå?
              Senast ändrad av Flodebanan; 2007-09-20, 20:30.
              sigpic

Kommentera

duu nu skall du fan inte va sån att kalla mig för liten!!! för då du!! jaa om du tkr adet så varsegod.... den dagen som du blir snarare lite förståndigre då??:o börjar att fatta det med vanligt fiske sk c&r!! det gör jag till 90% när jag och min kpompis fiskar om jag inte löst fiskekort! så du kan ju fan tro vbad fan du vill om mig!! men om du tkr att det är roligt att slänga dina gäddor i skogen så fortsätt med det jag har nog fan inte slängt en enda gädda på 5år i skogen!! och de där fiskarna vi fick upp på smet gick till hummerfiskarna!! soo f**k u!! haha

Kommentera

jag var i smögen den helgen och åkte runt hela jävla ön för att titta!!! var höll ni hus egentligen??flytta dom tävlingen till något lä ställe?

Kommentera

hehe jaa de gjorde vi till malmön vid draget... det gjorde vi pga att de blåste så mkt...:p

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg

För att man inte vill dunka 10 1kgs pikkes och slänga i skogen på vägen hem? När du blir lite äldre kommer du inse att man inte måste tävla hela tiden.

Jag tycker att det låter som ett hopplöst fall!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      64 svar
                      15 369 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg .art
                      av .art