Ursprungligen postat av peter
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fisketidningar?
Collapse
X
-
Lite off topic det här men är det någon som kan rekommendera nån bra utländsk tidning med inriktning på mete och/eller specimen?Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dalis Visa inläggLite off topic det här men är det någon som kan rekommendera nån bra utländsk tidning med inriktning på mete och/eller specimen?
Där finns det godsaker... Advanced Carp Fishing är mycket bra om det är speciellt karp du vill läsa om. Total carp, matchfishing och TCF har jag bara läst nåt eller ett par nummer av, men de är riktigt bra de med!Senast ändrad av peter; 2007-09-06, 17:26.mer minor i trålarna
Kommentera
-
Ursprungligen postat av peter Visa inlägghttp://www.uniquemagazines.co.uk/cat...criptions.html
Där finns det godsaker... Advanced Carp Fishing är mycket bra om det är speciellt karp du vill läsa om. Total carp, matchfishing och TCF har jag bara läst nåt eller ett par nummer av, men de är riktigt bra de med!Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
-
Saknar "Esox - Sportfiskemagasinet" som fanns för en 10-15(?) år sedan ... Tar annars bara en godtycklig med en gädda på framsidan och kastar ner i kundvagnen ...[FONT="Fixedsys"][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wreckbender Visa inläggJa det är lätt att hålla sig vacker om man inte tänker på Maat hela tiden.Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Jag tycker fiske-feber är bäst. fast tycker ändå att den innehåller lite för mkt utländskt fiske som man ändå inte kan fiska. FJ tycker jag är helt okej åxå, fast den brukar ju fan ramla sönder när man ska läsa den, lite dålig kvalite på tidningen tycker jag, speciellt om man ska spara den i många år och kanske ta fram den och läsa om den sen. Fiske för alla tycker jag det är för mkt reklam i, inte mkt att ha.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av GlennHysén Visa inläggamb5000, när kommer du använda den där pleasure machine smileysen? jag såg den häromdan och väntar på att se nån använda den i ett meddelande första gången, jag orkar inte vänta längre
Åter till Topic! Jag fick hem ett spö från från Fiske Feber idag tillsammans med en Shimano Sidestab, jäkla trevliga prylar. Spöt är i min mening lite tunt i handtaget men annars juste, har väl för stora "labbar"Fabrikör Stava rules...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 050 visningar
1 gilla
|