Men jag är mindre. Det var det vaselinet var till för.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp med revo stx
Collapse
X
-
-
Det låter som om det är fler än jag som hade samma problem fast jag hade felet i min Revo S. Jag använde min till jerkbait den höll ca:30-40 timmar innan den började låta som f.. så det var bara till o lämna i den. Det gick på garantin och det var ett lager som hade skurit i den som dom fick byta på Abu. Men nu går den som en klocka igen och jag använder den inte till jerk längre. Nu fiskar jag med den endast till v-jiggning. Det verkar som om det är en sjukdom dessa revos har, att ett visst lager skär ihop efter en tid.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av 2500 CIAR Visa inläggOfaan,annars brukar det ju vara tvärtom.hahaFabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ja, det har du kanske rätt i KG. Sen är det ju jäkligt trist att den görs i Korea och inte här tycker jag. Fick ju upp gaveln igår till slut, men det visade sig då att det inte var det lager som jag trodde. Får ta och ringa ner till dem imorgon igen, enligt dem var det busenkelt att byta.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av spiggo Visa inläggJa, det har du kanske rätt i KG. Sen är det ju jäkligt trist att den görs i Korea och inte här tycker jag. Fick ju upp gaveln igår till slut, men det visade sig då att det inte var det lager som jag trodde. Får ta och ringa ner till dem imorgon igen, enligt dem var det busenkelt att byta.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggDom har inte maskiner för att göra lågprofilare i sverige. De maskinerna som gör de andra ambisarna är från strax efter kriget. Går inte direkt ändra inställningar på dom. Därför är alla ambasadeurer snarlika varandra i gavlarna tex.
Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Har ÄNTLIGEN lyckats att ta mig in till kullagret!!! Det satt bakom spolen som jag fick loss efter mycket slit & prat med servicekillarna på ABU. Det hade erjat fast så jag fick bryta loss spolen. Däremot låter den klockrent igen tack & lov. I fortsättningen ska jag ta isär rullen efter varje användning & smörja gruuuuuundligt.
Tack för all hjälp!!!
Mvh Spiggo
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 125 visningar
1 gilla
|