Jag undrar bara varför e många jerkbaits så dyra egentligen? jag menar Bj e inte så dyr men The Pig köpte jag för 258 kr och innan jag har fått fisk på den så börjar klibbet på ytan sliska loss, känns som någon som inte vet hur man blandar epoxi och har bara drällt på lite.
Mantan kostar väl över 400?
Big Jerk ..
De flesta ligger på 150+ upp till ca 400 kr.. Fint att stå och dänga med något värt 400 kr I andra änden och sedan slänga iväg den eller sätta den på botten..
Jag försöker inte klaga på jerkbait i sig utan bara på priserna..
själv har jag ofta märkt markant skillnat mellan Jerkbait och vanligt spinnfiske då jerkbait har utklassat spinnfiske till 100% man har ofta efterföljare och oräkneliga 1000-tals gäddor spm hoppar efter jerkbaitet när man lyfter.
Mantan kostar väl över 400?
Big Jerk ..
De flesta ligger på 150+ upp till ca 400 kr.. Fint att stå och dänga med något värt 400 kr I andra änden och sedan slänga iväg den eller sätta den på botten..
Jag försöker inte klaga på jerkbait i sig utan bara på priserna..
själv har jag ofta märkt markant skillnat mellan Jerkbait och vanligt spinnfiske då jerkbait har utklassat spinnfiske till 100% man har ofta efterföljare och oräkneliga 1000-tals gäddor spm hoppar efter jerkbaitet när man lyfter.
Kommentera