som överskrifften lyder?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sutare i deje/forshaga?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av nattfiskarn Visa inläggsom överskrifften lyder?sigpic
-
hahaha jo jag känner till dem allra kändaste vattnena, men min vän sa att jag inta skulle avslöjja dem O_o vet inte varför, eftersom att dem flessta sutar människor är rätt pålästa. men ge gärna förslag på vatten med småsutare också, är inte så kräsen vad gäller storlek!Flytovarall + Tunnelbana = sitta själv = Sjukt skönt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nattfiskarn Visa inlägghahaha jo jag känner till dem allra kändaste vattnena, men min vän sa att jag inta skulle avslöjja dem O_o vet inte varför, eftersom att dem flessta sutar människor är rätt pålästa. men ge gärna förslag på vatten med småsutare också, är inte så kräsen vad gäller storlek!
Kommentera
-
ska du ha bra fiske så ska du ta dig till kropptjärr. finns en brygga att fiska ifrån, brukar köra lite "lalla mete" där någon kv i veckan, brukar räcka med en näve majs sen tar man 4-8 sutare upp till 2kg på ett par timBodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jiggen Visa inläggska du ha bra fiske så ska du ta dig till kropptjärr. finns en brygga att fiska ifrån, brukar köra lite "lalla mete" där någon kv i veckan, brukar räcka med en näve majs sen tar man 4-8 sutare upp till 2kg på ett par tim
ja, eller piren
Helt sinnessjukt hur mycket fisk det finns där. Vet inte om jag varit på något annat ställe någonsin som är så fisktätt.
Kommer ihåg en varm sommar när jag var där och björknorna stod mot sprängstenen med ryggfenorna ovanför vattenytan och vilade mot stenen. :P
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggja, eller piren
Helt sinnessjukt hur mycket fisk det finns där. Vet inte om jag varit på något annat ställe någonsin som är så fisktätt.
Kommer ihåg en varm sommar när jag var där och björknorna stod mot sprängstenen med ryggfenorna ovanför vattenytan och vilade mot stenen. :P
jupp vill man ha sutare så får man värkliggen lägga ner sig om man ska misslyckas! haha.....dock synd att det är så mycket sutare i sjön och dom har svårt att växa sig större än strax över 2kgBodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jiggen Visa inläggjupp vill man ha sutare så får man värkliggen lägga ner sig om man ska misslyckas! haha.....dock synd att det är så mycket sutare i sjön och dom har svårt att växa sig större än strax över 2kg
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
-
Tjena! Kan nån som är vass på ekolod beskriva lite i detalj vad man ser på denna ekolodsbild?
...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-04, 20:12 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
14 958 visningar
1 gilla