Jag han nu även testat Safari med samma nedslående resultat beträffande länkarna. Ingen uppfattas som länk. Vare sig bilderna eller de till vänster.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Se hit alla betestillverkare!!!
Collapse
X
-
Nu funkar de primaKeep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Dreamweaver är helt klart ett av de bästa editorer du kan använda till hemsidesnickeri. I vissa fall vet jag att du måste gå in och ange text och bg color på sidan, för att det inte ska bli tycon när man kör med mozilla läsaren. Testa dig fram... Bästa rådet.
Kommentera
-
dreamweaver är väldigt användbart, men det bästa är o ha gjort en hemsida helt i html först, så man förstår vad koderna betyder. ang miniatyr, så är det väldigt enkelt att göra i dreamweaver, annars kan du bara göra bilderna klickbara som en vanlig länk, sedan öppnas den nya sidan i ett nytt fönster, i det fönstret är bilden, i naturlig storlek.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSkitkul med bra finish grymma lacker o.s.v MEN fiskbarheten är ju faktiskt det mest vesäntliga. Så bara för man inte har 2års erfarenhet av lackering och lack så behövr ju inte det säga allt.Senast ändrad av Falemo; 2007-09-10, 13:29.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av morveto1 Visa inläggSåja. Nu börjar det ramla in lite PM. Jag fick tips av JohanPiers att göra en "spegelsida" på engelska och självklart ska jag göra det sen när saker och ting börjar rulla på. Det vore ju kul om ni kunde sälja era kreationer till folk utanför svea rike också.
jag jobbar som marknadsäljare över internet och kör man sk spegelsidor så kan man räkna med att man blir utesluten från googleBodybuilding och specimenfiske Is The Shit!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jiggen Visa inläggjag jobbar som marknadsäljare över internet och kör man sk spegelsidor så kan man räkna med att man blir utesluten från google
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jenk Visa inläggTror att om du ska fa giganterna inom tillverkningen av Svenska Jerkbaits typ El Kebebo och Da Moose sa behovs det nog lite "appearance money"Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 066 visningar
1 gilla
|