Hallå där alla betestillverkare och alla ni andra fiskare. Jag håller på att ta fram en hemsida som samlar alla betestillverkare på ett ställe. Tanken är att vi som vill beskåda eller köpa era alster ska kunna hitta er lite lättare och snabbare plus att ni får ännu ett ställe att synas på. Anledning till att jag gör detta är för att jag tycker att det är kul och det kommer självklart inte kosta något att vara med på sidan. Jag har PM:at några av er som jag känner till huserar här på fiskesnack men jag vet att det finns betydligt fler av er som "gömmer" sig här på sidan. De svar jag har fått hittils är bara positiva och jag har som ni ser på bilden fått lite uppgifter från Piscatus redan. Det som ska finnas med på sidan är en bild på era beten, lite info om dig och dina beten och kontaktuppgifter. Hoppas ni gillar idén och om ni har förslag på förbättringar eller andra åsikter så är det bara att hojta till. Jag äger redan domänen swedishlures.com och jag kommer att lägga ut hemsidan så fort jag har fått in uppgifter från några till tillverkare. Så ni betestillverkare som vill vara med, skicka mig ett PM med lite uppgifter så lägger jag till er.
Skitfiske
Antonio
Skitfiske
Antonio
Kommentera