Seatrouthunter, zaltwobblern som jag tror att du menar såg jag i nån fiskebutik för nån månad sen, den heter zalza och enda skillnaden är att den har en liten fena på ryggen...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vem fan är Ron Thompson?
Collapse
X
-
[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
-
Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inläggTror knappast det är en person som står för och säljer alla RT grejer Verkar hyffsat stort det hela.. om han finns eller ej vet jag icke! Ta Rapala som exempel..
Kommentera
-
Oavsett vem Ron är så köper jag aldrig något med med det märket, har gjort det några gånger och konstaterat att man får det man betalar för och blivit missnöjd med allt utom ett par vinterstövlar som höll ett par år och det tyckte jag var ok med tanke på priset.Ola
Kommentera
-
-
Jag har ett matchspö från Ron Thompson. Det är ett Specimen MPX IM6 14’. Det motsvarar mina krav på allmän duglighet men det är trots det inget spö jag känner lust att använda i alla lägen. Spöet används till maskmete efter abborre, harr och öring. Ibland har jag det när jag ror efter regnbåge. Än så länge håller det men det börjar synas här och var att det varit med sen 2003.Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Varför köpa ett par Rapala brallor för 1500 kr när det finns lika bra kvalitet för 500 kr? Man ska ju ändå skita ner dom. Inte så att man ska ut på stureplan och visa upp Rapala-loggan direkt! HÖHÖHÖ![/QUOTE]
Vilka brallor för 500 kr är lika bra som ett par för 1500:-?? är nyfiken på att veta så att jag inte slänger 1000 kr i sjönSlungan
Kommentera
-
Jag har några Ron Thompson-jerkar som jag fått av en kompis, och på en av dem (RT Jaws) fick jag idag mina två första jerkgäddor någonsin. Så tack för det, Ron!Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/
"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggLaurí Rapala var ju en person, precis samma sak med Ron Thompson. Han tillverkar alla varorna hemma i sin källare. Han har så otroligt mycket att göra så att han aldrig hinner kolla in andra produkter, så alla ev. likheter med andra fabrikat är en ren slump...Fabrikör Stava rules...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG? Visa inläggLaurí Rapala var ju en person, precis samma sak med Ron Thompson. Han tillverkar alla varorna hemma i sin källare. Han har så otroligt mycket att göra så att han aldrig hinner kolla in andra produkter, så alla ev. likheter med andra fabrikat är en ren slump...
- Glöm aldrig att du är helt unik. Precis som alla andra.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Petey21 Visa inläggJag har några Ron Thompson-jerkar som jag fått av en kompis, och på en av dem (RT Jaws) fick jag idag mina två första jerkgäddor någonsin. Så tack för det, Ron!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 116 visningar
1 gilla
|