Har hört att Fish it /berras skulle vara på g till JKPG!!nån annan som vet nåt?vad jag hört skulle dom köpa upp Kurres Fiskeshop!!med tanke på hur stan expanderar e jag inte förvånad.hörde rykten om att det skulle hamna på Solåsen eller det nya vid munksjön!det blir ju ett riktigt stort kundupptagningsområde runt Jkpg,synd för Fiskecenter i så fall.vill inte ha hit dom!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fish it/berras till Jönköping?????
Collapse
X
-
-
-
Frågan är bara om jag skulle börja handla på Berras..? Jag har inte varit så imponerad över bemötandet/utbudet i butikerna jag har besökt, däremot känner man alltid sig välkommen hos Jocke å Co. på fiskecenter, för min del så spelar det en stor roll med just bemötandet. Priset skiljer ju oftast inte mer än några tior ibland till Berras och ibland till Fiskecenters fördel, så jag förlägger mina fortsatta besök hos den lokala nasaren i det här läget!
Visst har Berras billiga saker, men det har ju Fiskecenter oxå..
Nää... nu ner till butiken å skaffa ny UL-rulle..
Vi får väl se OM de kommer hit.. för just nu är det ju inte mer än just ett rykte...
//Fredrik.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MrGäddaMen är inte Kurres Fiskeshop i Husqvarna? Jo det skulle ju bli synd om Fiskecenter men jag gillar nog faktiskt Berras utbud bättre ändå...Varför köper dom i så fall inte upp Fiskecenter som ju ligger inne i Jönköping istället för Kurres som är i Husqvarna?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av higgins2k Visa inläggFrågan är bara om jag skulle börja handla på Berras..? Jag har inte varit så imponerad över bemötandet/utbudet i butikerna jag har besökt, däremot känner man alltid sig välkommen hos Jocke å Co. på fiskecenter, för min del så spelar det en stor roll med just bemötandet. Priset skiljer ju oftast inte mer än några tior ibland till Berras och ibland till Fiskecenters fördel, så jag förlägger mina fortsatta besök hos den lokala nasaren i det här läget!
Visst har Berras billiga saker, men det har ju Fiskecenter oxå..
Nää... nu ner till butiken å skaffa ny UL-rulle..
Vi får väl se OM de kommer hit.. för just nu är det ju inte mer än just ett rykte...
//Fredrik.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kiwi Visa inläggShit... Det växer och växer.
det är inte bra alls för dem mindre butikerna + att vad jag har hört så kommer det att bli ett begränsat utbud med endast deras egna grejor....!!!!!
alltså deras egna märken...............
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 096 visningar
1 gilla
|