Ursprungligen postat av higgins2k
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
fish it/berras till Jönköping?????
Collapse
X
-
ang. fiskecenter
jag är helt missnöjd med fiskecenter, visst dom ger bra rabbater men det är det enda bra dom gör... beställer man något så kommer det typ 1 månad sent.
ringer man o frågar vart grejjerna har tagit vägen så säger dom dom kommer på fredag, så fortsätter man att ringa så händer det inget iallafall, sen ställer dom ut grejjerna i butiken så kan det va nån annan som köper det....
frågar man om nåt lite udda så tar dom inte än på allvar utan dom säger detta RT spöt ska du ha och denna okuma rullen allt annat är skit.
öggesjö och kurres har 1miljon gånger bättre kundservice.Senast ändrad av topsecret; 2007-08-14, 17:03.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MrGäddaMen är inte Kurres Fiskeshop i Husqvarna? Jo det skulle ju bli synd om Fiskecenter men jag gillar nog faktiskt Berras utbud bättre ändå...Varför köper dom i så fall inte upp Fiskecenter som ju ligger inne i Jönköping istället för Kurres som är i Husqvarna?Senast ändrad av Flodebanan; 2007-08-14, 17:45.sigpic
Kommentera
-
berras kan man ju slippa men nån mer mete orienterad affär skulle vara trevligt
Kommentera
-
Oavsett om det är ett rykte eller ej så är jag helt säker på att Fishit/Berras Outdoor kommer göra sitt yttersta för att både sortiment & service ska vara så bra som möjligt.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggFlodebanan; man säljer ett bolag som går bra, annars får man inte bra betalt! Inte ett bolag som går dåligt, om man nu inte är trött på skiten förstås.
Vill man som fishit "etablera" en butikskedja i Sverige, på det sättet, så är det ju billigast (tål väl kanske att diskuteras) att gå vägen att köpa upp nedåtgående företag som de gjort, typ FK, Berras och nu nästa i raden. Så nu är det bara att utse Göteborgs dyraste fiskebutik och invänta de gulsvarta flaggorna.
I dagens läge funkar det inte att använda hutlösa priser när det finns så mkt att jämnföra mot, och när det är supersimpelt med internethandel.
Enligt mig går man helt fel väg om man måste finansiera båten med ett överprissatt sortiment, finns så många andra vägar att gå och antagligen många andra sektorer att hugga i innan man börjar i botten på båten.sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av HejtjofluxenHejsan!
Mitt ex lämnade kvar detta spö i min garderob för över två år sen och verkar inte...4 Foton-
Kanal: Ljugarbänken
2024-11-17, 23:18 -
-
av Classe69Hej på er mina vänner :-)
Imorgon skall jag och mina Sambo köra Norröver och hälsa på Släktingar...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2024-07-23, 10:42 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 133 visningar
1 gilla
|