Båtklubb/bryggplats i Storsjön, Sandviken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Båtklubb/bryggplats i Storsjön, Sandviken

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Båtklubb/bryggplats i Storsjön, Sandviken

Hej.

Då jag nyligen köpt hus i Gåsbo n/v om Ockelbo tänkte jag lägga en båt i Storsjön/Sandviken för att köra lite gädda.

Ni som har ideér, priser, telefonnummer, hemsideadress, osv på båtklubbar eller liknande där man kan ha en 4,5 meters plastbåt får gärna skriva i denna tråd eller PMa mig.

Tack på förhand.

Mvh,
    Dennis Berg
    [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
    -Ta med skräpet hem.
    -Var ödmjuk.
    -Njut. Sluta hetsa o stressa.
    -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]

http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inlägg
    Hej.

Då jag nyligen köpt hus i Gåsbo n/v om Ockelbo tänkte jag lägga en båt i Storsjön/Sandviken för att köra lite gädda.

Ni som har ideér, priser, telefonnummer, hemsideadress, osv på båtklubbar eller liknande där man kan ha en 4,5 meters plastbåt får gärna skriva i denna tråd eller PMa mig.

Tack på förhand.

Mvh,
    Dennis Berg
    Hej KnudorFnugefufen; Jag tycker att du ska gå in till fiskebutiken Sportimport (f.d. Björnssons SportImport) i Sandviken och fråga där till råds efter fiskeklubbar och båtplatser. Annars trodde jag att Storsjön i Sandviken var mest känd för dess gösförekomst. När jag var fiskegrossist sålde jag massor av Bomber, Cotton Cordell och Smithwick göswobbler till de närliggande fiskebutikerna i Gävle och Sandviken. Det är här jag har hört om Storsjöns alla gösar i superformat!
    Go for the Big Ones!
    Old Firehand

Kommentera

Det finns båtplatser runt hela storsjön, på rak arm kan jag nämna: stenbryggan, forsbacka, bovik och östanå. Alla dessa ligger på österfjärden/körnickasidan, i västerfjärden har jag tyvärr ingen vidare koll på båtplatser tyvärr men gör som oldfirehand föreslog och gå in på sportimport så hjälper de dej.
      Den förste att gå Ad Hominem förlorar

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
      64 svar
      15 303 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg .art