pris på flugset? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

pris på flugset?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• pris på flugset?

tja jag har ett flugspö excalibur scandinavian desing nio fot klass 5/6 ny pris 400 och en rulle för 350 o loop dventure lina i klass 6.nästan oanvändt. jag undrar vad jag kan få för det?svara gjärna!(her ett loop g3adventure set nu)elr tycker ni att jag ska behålla det som reserv spö?jag vill sälja det för att köpa loop opti strem lina!

Gör ett försök på Tradera. Lägg utgångsbudet under vad du hoppas på så får du åtminstone någon slant. Räkna allt över halva nypriset som bonus.
    Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Å andra sidan är det väl inte helt dumt med ett reservspö som du själv säger.

Sedan en fadäs i min ungdom med ett avbrutet spö 90 mil hemifrån åker jag alltid hemifrån med två spön.
      [font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]

Kommentera

Ursprungligen postat av sebba Visa inlägg
        tja jag har ett flugspö excalibur scandinavian desing nio fot klass 5/6 ny pris 400 och en rulle för 350 o loop dventure lina i klass 6.nästan oanvändt. jag undrar vad jag kan få för det?svara gjärna!(her ett loop g3adventure set nu)elr tycker ni att jag ska behålla det som reserv spö?jag vill sälja det för att köpa loop opti strem lina!

du får inte överdrivet mycke för det . släng ut en annons på 400kr så kanske du får de sålt . flugfiske prylar sjunker sjukt mycke i pris har jag fått för mig . (flugfiskat i 12 år) så man ett helt gäng med spön o rullar från loop /Pool12/vision/guideline o nu känns de som att varför ska man sälja det när de går ner så mycket i pris ? behåll grejerna i stället kan vara kul att ha lite längre fram i livet när man städar lite bland prylarna ^^
        http://www.screamers.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        64 svar
        15 092 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg .art