Ursprungligen postat av BeBest
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fiskesnack specialfärg?
Collapse
X
-
Ja jättebra ide, för de e ju så svårt att bli medlem....Ursprungligen postat av Simonb Visa inläggfin ide' skulle va kanon med en buster, eller nått vanligt bete, som endast medlemar får chans att köpa
Kommentera
-
Ja, varför inte?Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggvarför är det så självklart med att det ska vara en vobbler/jerkbait? Varför inte kornblå boilies?
Jag skulle köpa iaf! Fiskesnack-loggan på boilies låter klockrent! Bara att köpa en fabrik nånstans i djupaste Taiwan.
Kommentera
-
Väldigt kul idé tycker jag ! Kepsar & T-shirts har varit på tal innan men tyvärr har jag inte fått tummen ur ännu. Har så sjukt mycket på G hela tiden så det är svårt att hinna med nya saker ...
Det som sätter käppar i hjulet är ju svenska skatteregler. Blir ganska mycket jobb för att göra en sån här sak "laglig" misstänker jag. Är det någon som vet hur det fungerar när man är som enskild firma och ska köpa beten och sälja på detta sätt ? Skicka gärna ett PM i sådana fall. Är dåligt påläst måste jag erkänna.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Hej Gruvis; Tack för förtroendet! Jag har med början för närmare tjugo år sedan tagit fram sexton egna LEF-färger på Bomber wobbler och från mitten av 1970-talet övertalat Best Tackle Mfg Co i USA att måla nio, nya Swim Whizz-färger. Den senaste Swim Whizz-färgen var Nr 33 och den allra första var Nr 02. Sedan jag 1995 överlät mina betesagenturer till Wiggler AB i Stora Höga får jag vara tacksam om jag via min internetbutik www.trumman.com lyckas köpa några wobbler av dem över huvud taget. Jag har nog gjort mer än vad jag borde inom sportfiskebranschen... på både gott och ont. Nu är det verkligen dags för yngre förmågor som du att ta vid efter mig.Ursprungligen postat av Gruvis Visa inläggvarför inte prata med Old Firehand om inköp av Bomber?
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
-
det var kanske inte så allvarligt menat...men det trodde jag var självklartUrsprungligen postat av VectoR Visa inläggJa, varför inte?
Jag skulle köpa iaf! Fiskesnack-loggan på boilies låter klockrent! Bara att köpa en fabrik nånstans i djupaste Taiwan.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 231 visningar